۶ مرداد ۱۳۹۳، ۹:۴۹
کد خبر: 81252982
T T
۰ نفر
قزوين قهرمان مسابقات كشتي خردسالان و نونهالان استان شد

قزوين-ايرنا- دبير هيات كشتي استان قزوين گفت: تيم قزوين موفق به كسب عنوان قهرماني رقابت هاي كشتي خردسالان و نونهالان استان شد.

'رضا طاهرزادگان' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در اين رقابت ها كه به ميزباني شهرستان البرز و در سالن ورزشي امام علي(ع) الوند برگزار شد، تيم هاي تاكستان و آبيك نيز در جاي دوم و سوم قرار گرفتند.

وي به نتايج انفرادي اين رقابت ها نيز اشاره كرد و گفت: در بخش خردسالان اين رقابت ها 'مهدي لشگري' از ضياء آباد، 'محمد قنبري' و 'عرفان ياركني' هر دو از الوند، 'مهدي محمدزاده' از قزوين و 'محمدرضا باقري' از اقباليه به ترتيب در اوزان 30، 32، 35، 38 و 42 كيلوگرم مقام نخست را به خود اختصاص دادند.

اين مسوول ورزشي گفت: 'مهدي رحيمي' از قزوين، 'محمد رضا عبدالله پور'،'محمد حسين رستم پور' و 'محمد جواد رضايي' هر سه از اقباليه و 'بنيامين خرم' از تاكستان نيز ديگر كشتي گيران خردسال اين مسابقات بودند كه به ترتيب در اوزان 47، 53، 59، 66 و 73 كيلوگرم عناوين اول را از آن خود كردند.

دبير هيات كشتي استان قزوين يادآور شد: در بخش نونهالان اين رقابت ها نيز 'عليرضا فاضل' از تاكستان،'مهدي جوادي' از آبيك، 'حميدرضا محمدبيگي' از ضياء آباد، 'اميرحسين خالقي' از قزوين و 'نكيسا طاهرخاني' از تاكستان به ترتيب در اوزان 33، 35، 38، 42 و 47 كيلوگرم قهرمان شدند.

طاهرزادگان گفت: در اوزان 48، 59، 66، 73 و 85 كيلوگرم اين مسابقات نيز عناوين برتر به 'عرفان فريدي' از بويين زهرا، 'علي شفيعي' از محمديه،'عباد خلجي' از تاكستان،'فردين حبيب زاده' از الوند و 'فاضل طاهرخاني' از تاكستان رسيد.

وي در پايان يادآور شد: نفرات برتر اين رقابت ها براي حضور در مسابقات قهرماني كشور به عضويت تيم كشتي خردسالان و نونهالان استان درآمدند.

7392

سرخط اخبار استان‌ها