۲۶ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۷
کد خبر: 81240818
T T
۰ نفر
آيين ويژه نخستين شب از ليالي قدر در استان لرستان برگزار شد

خرم آباد - ايرنا - مراسم روحاني و باشكوه اولين شب از ليالي قدر، ‌شب گذشته تا اذان صبح با حضور گسترده مردم مومن و روزه دار استان لرستان درسطح مساجد و حسينه هاي مناطق شهري و روستايي استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، شركت كنندگان در مراسم وي‍ژه اولين شب قدر با خواندن دعا،‌برسرگرفتن قرآن و انجام اعمال شب قدر،‌به عزاداري و سوگواري در شب ضربت خوردن امير مومنان حضرت علي(ع)‌ پرداختند.

آيين وي‍ژه نخستين شب قدر در خرم آباد نيز با حضور گسترده و باشكوه مردم مومن و ولايي اين شهرستان در مصلاي الغدير شهر برگزار شد و شركت كنندگان دراين مراسم با قرائت دعاي پرفيض جوشن كبير و‌ برسرگرفتن قرآن و طلب مغفرت، به راز و نياز با خداوند پرداختند.

اجراي مراسم نوحه خواني با حضور مداحان اهل بيت (ع) و سينه زني و سوگواري و همچنين سخنراني حجت الاسلام مدرسي از اساتيد حوزه در خصوص ارزش ها و ويژگي هاي والاي ليالي قدر،‌ از ديگر برنامه هاي وي‍ژه آيين نخستين شب قدر در مصلاي الغدير خرم آباد بود كه با حضور گسترده مردم اين شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگاران ايرنا، ‌آيين هاي ويژه شب قدر با حضور گسترده مردم مومن و روزه دار اين ديار در سطح تمامي مناطق شهري و روستايي استان لرستان برگزار شد.

1625

سرخط اخبار استان‌ها