۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۷:۲۵
کد خبر: 81161928
T T
۰ نفر
مدیركمیته امداد ممسنی:رسانه ها عملكرد این نهاد را بیشتربازتاب دهند

شیراز - ایرنا - مدیر كمیته امداد شهرستان ممسنی گفت:با توجه به فعالیت این كمیته در حوزه های مختلف ضروری است رسانه ها در بازتاب عملكرد این نهاد و اطلاع رسانی در این زمینه نقش بیشتری داشته باشند.

هوشنگ زارعی ، دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان داشت:كمیته امداد به دلیل این كه در بسیاری از امورهمچون تامین مسكن، تسهیلات بانكی، درمان، ازدواج، آموزش و اقتصاد خانواده های نیازمند و محروم فعالیت دارد به مثابه یك دولت كوچك است ، بنابراین لازم است با همكاری رسانه ها فعالیت های چشمگیر این نهاد به بهترین نحو اطلاع رسانی شود.

وی اظهاركرد:مهمترین برنامه های كمیته امداد ،توانمند سازی، آموزش،استعداد یابی و نیاز سنجی خانواده های تحت پوشش این نهاد است و می كوشیم مشكلات خانواده های مددجویان را با مشاركت و همكاری این نهاد حل كنیم.

زارعی افزود:یكی دیگر ازاهداف عمده این كمیته ، شناسایی نیازمندان واقعی و عرضه خدمات به آنان است وهم اینك بیش از هفت هزارنفر نیازمند زیرپوشش كمیته امداد شهرستان ممسنی قرار دارند.

مدیركمیته امداد شهرستان ممسنی بیان داشت:همچنین توانمند سازی خانواده ها از طریق ایجاد فرصت های شغلی یكی دیگر از اهداف مهم این نهاد حمایتی است وازاین رو

می كوشیم با اشتغالزایی ، مددجویان این كمیته روی پای خود بایستند وخود كفا شوند.

زارعی ، همچنین خواستار ترویج فرهنگ اكرام به ایتام از سوی رسانه ها در جامعه شد و گفت: هم اكنون یك هزار و 156 نفر خیر، حامی 412 نفر از مددجویان یتیم زیر 18 سال كمیته امداد شهرستان ممسنی هستند.

مدیركمیته امداد شهرستان ممسنی افزود:مشاركت مردم این شهرستان دراین امرخداپسندانه اندك است زیرا ازمجموع این تعداد حامی فقط 200 نفراز آنان از این شهرستان هستند و مابقی آنها به سایر شهرستان ها وحتی خارج از كشور تعلق دارند.

زارعی بیان كرد:شهرستان ممسنی از ظرفیت های بالایی برخوردار است و می توان به راحتی فرهنگ اكرام به ایتام را با كمك رسانه ها دراین شهرستان نهادینه كرد.

شهرستان ممسنی به مركزیت نورآباد در فاصله 158 كیلومتری غرب شیراز واقع شده است.ك/3

7366 /679

سرخط اخبار استان‌ها