۴ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۹:۴۸
کد خبر: 81135806
T T
۰ نفر

كميته نظارت بر مسكن مهر در شهر جديد هشتگرد فعال شد

۴ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۹:۴۸
کد خبر: 81135806
كميته نظارت بر مسكن مهر در شهر جديد هشتگرد فعال شد

ساوجبلاغ- ايرنا- مديرعامل شركت عمران شهر جديد هشتگرد از كميته كاري و نظارت بر ساخت مسكن مهر در اين شهر خبرداد.

'محمدرضا توكلي' روز پنج شنبه در گفت وگو با ايرنا افزود: اين كميته با هدف رسيدگي به مشكلات مسكن مهر با توجه به درخواست هاي مردم،‌ رفع موانع بانكي، ‌ارزيابي عمليات كمي و كيفي روند ساخت و آماده سازي خانه هاي مسكن مهر از نظر فني ، پيگيري زير ساخت ها و رسيدگي به شكايات مردم تشكيل شده است.

وي اظهار كرد: اعضاي اين كميته در چارچوب قوانين راه و شهرسازي نظارت بر چگونگي ساخت و ساز شركت هاي تعاوني و انبوه سازان مسكن مهر را بر عهده دارند و تا زماني كه امكانات زيربنايي مانند آب، ‌برق، گاز و تلفن براي واحدهاي مسكن مهر تامين نشود، از تحويل اين واحدها به ‌متقاضيان جلوگيري مي شود.

توكلي افزود: ايجاد ارتباط موثر بين انبوه سازان و مردم،‌ پيگيري تعهدات انبوه سازان در مقابل مردم به وي‍ژه در بخش ايجاد فضاي آموزشي و نظارت برقيمت تمام شده واحد ها

از برنامه هاي ديگر كميته مسكن مهر دراين شهر است .

وي اظهار كرد: در شهر جديد هشتگرد 51 هزار مسكن مهر در دست ساخت قرار گرفت كه تاكنون 10 هزار واحد آنها تحويل داده شده و مابقي تا پايان سال 94 آماده واگذاري مي شود.

ساخت 113 هزار واحد مسكوني مهر از حدود پنج سال پيش دراستان البرز كليد خورد كه تاكنون نزديك به 30 هزار واحد آنها به مردم واگذار شده است.

تامين نشدن زير ساخت ها و امكانات آموزشي و درماني از مهم ترين مشكلات مردم در بخش مسكن مهر اين استان است.ك/3

2819/ 691

سرخط اخبار استان‌ها