۳۱ فروردین ۱۳۹۳، ۲۰:۰۳
کد خبر: 81130600
T T
۰ نفر
همايش مهارت زندگي با رويكرد پيشگيري از اعتياد در پلدختر برگزار شد

خرم آباد - ايرنا - همايش مهارت زندگي با رويكرد پيشگيري از اعتياد روز يكشنبه با حضور جمعي از مسوولان ، دانشجويان و خانواده هاي تحت پوشش كميته امداد در پلدختر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، امام جمعه پلدختر در اين همايش با بيان اين كه دانشجويان براي خودسازي از فرصت‌ها استفاده كنند، اظهار داشت: ترويج اعتياد در راستاي سست كردن جسم جوانان و ترويج بي بند و باري از طريق ماهواره، اينترنت و ديگر ابزارهاي ارتباطي صورت مي گيرد كه بدون شك گردانندگان اصلي پديده مواد مخدر ، استكبار جهاني است.

حجت الاسلام 'علي محمد لروند' با بيان اين كه اعتياد بيشترين آسيب را به بنيان خانواده وارد مي كند افزود: خانواده نقش مهمي در سلامت روحي، رواني و اخلاقي فرد و اجتماع دارد و با تقويت آن مي توان بسياري از آسيب هاي اجتماعي را كاهش داد.

وي بر ضرورت برگزاري كارگاههاي آموزشي براي اطلاع رساني مناسب از پيامدهاي خانمان برانداز آن در منطقه تاكيد كرد و گفت: دشمنان قصد دارند با گسترش انواع مواد افيوني تلاش مي كنند تا نسل جوان را از تحرك و فعاليت و نشاط بازدارد و به بنيان خانواده ها و آينده كشور صدمه بزند.

امام جمعه پلدختر علل گرايش به مواد مخدر را عوامل فردي، خانه و خانواده و مسايل اجتماعي دانست و گفت: فعاليت در حوزه پيشگيري اوليه از اعتياد يكي از مهمترين راهكارهاي مبارزه با اعتياد است كه بايد اين فعاليت‌ها نهادينه شوند.

7272/1625

سرخط اخبار استان‌ها