۳۱ فروردین ۱۳۹۳، ۱۵:۱۱
کد خبر: 81130218
T T
۰ نفر
برنامه مسابقات قهرماني واليبال نشسته آسيا در مشهد اعلام شد

مشهد-ايرنا- بعد از انجام قرعه كشي مسابقات واليبال نشسته قهرماني مردان و زنان آسيا برنامه زمان بندي اين رقابتها روز يكشنبه مشخص و اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي ايرنا بعد از انجام اين قرعه كشي كه روز يكشنبه در محل هتل هماي شماره 2 مشهد انجام شد، تيمهاي حاضر در مسابقات حريفان خود را شناختند.

در اين رقابت ها كه از روز اول تا پنجم ارديبشهت ماه جاري به ميزباني كشورمان و در شهر مشهد برگزار مي شود، در بخش مردان هشت كشور آسيايي شامل ايران، قزاقستان، مغولستان، ژاپن، چين، عراق، ميانمار و كره جنوبي طبق قرعه كشي در دو گروه A و B به مصاف هم مي روند.

بر اساس اين قرعه كشي كشورهاي ايران، قزاقستان، مغولستان و ژاپن در گروه A و چين، عراق، ميانمار و كره جنوبي در قالب گروه B با هم به رقابت مي پردازند.

كشورهاي قزاقستان و مغولستان ، عراق و ميانمار ، ايران و ژاپن و چين و كره جنوبي به ترتيب در ساعتهاي 9 ، 10،30 ، 16،30 و 18 روز دوشنبه اول ارديبهشت ماه با هم مسابقه مي دهند.

در روز سه شنبه دوم ارديبهشت ماه و در اين زمانها به ترتيب ژاپن با مغولستان، كره جنوبي با ميانمار، ايران و قزاقستان و چين با عراق با هم به رقابت مي پردازند.

در سومين روز از مسابقات نيز به ترتيب تيمهاي قزاقستان ، چين، ايران و عراق به مصاف ژاپن، ميانمار، مغولستان و كره جنوبي مي روند.

در روز پنج شنبه چهارم ارديبهشت ماه تيم هاي سوم و چهارم گروه A با تيمهاي مقابل گروه B ديدار خواهند داشت.

همچنين در مسابقات واليبال نشسته قهرماني آسيا در بخش زنان و در روز دوشنبه چين با مغولستان، ژاپن و مغولستان با ايران و چين مسابقه مي دهند.

ژاپن و ايران هم در روز سه شنبه دوم ارديبهشت ماه به ترتيب به مصاف مغولستان و چين مي روند و در روز چهارشنبه كشورهاي ژاپن ، مغولستان و چين با تيم ملي واليبال نشسته كشورمان به رقابت مي پردازند.

در روز پنج شنبه ژاپن و ايران به ترتيب به مصاف مغولستان و چين مي روند.

مسابقات قهرماني واليبال نشسته آسيا با شركت حدود 250 ورزشكار در دو بخش مردان و زنان اول لغايت پنجم ارديبهشت ماه جاري در مشهد برگزار مي شود.ك/2

7490/659

سرخط اخبار استان‌ها