۲۹ فروردین ۱۳۹۳، ۲۲:۳۴
کد خبر: 81127743
T T
۰ نفر

كوثر ، اردبيل - ايرنا - امام جمعه كوثر گفت: ارتش جمهوري اسلامي با تمام قوا در خدمت ولايت و جامعه است.

به گزارش ايرنا ، حجت الاسلام لطف الله عبداللهي روز جمعه در خطبه هاي نماز جمعه امروز شهرستان كوثر افزود: ارتش با تقديم 48 هزار شهيد و 200 هزار جانباز و حضور در عرصه هاي مختلف نام نيك خود را در دنيا نشان داده است.

وي با تبريك ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و امام خميني (ره) گفت: حضرت زهرا (س) الگويي بي بديل براي همه زنان است و خانواده ها بايد از ايشان درس زندگي بگيرند.

خطيب جمعه كوثر با بيان اين كه افتخار زنان و مادران جامعه اسلامي تقارن روز ميلاد حضرت با روز زن است افزود: علاوه بر افتخار اين روز براي زنان و مادران مسووليت جايگاه ارزشمند مادر و زن را چند برابر مي كند.

وي اظهار كرد: امروز زنان و مادران ما نقش تربيت فرزندان جامعه اسلامي را بر عهده دارند و بايد افتخار كنند كه سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) مزين به روز زن و مادر شده است.

امام جمعه كوثر توجه به اقتصاد و فرهنگ را از ضروريات كشور دانست و گفت: مسوولان بايد با برنامه ريزي مناسب و ارائه راهكارهاي عملياتي براي تحقق منويات مقام معظم رهبري تلاش كنند تا شاهد دستاوردهاي آن براي نظام باشيم.

وي افزود: تهاجم فرهنگي از سوي غرب عليه ايران تا زماني موثر نخواهد بود كه ارزش ها و باروهاي انقلابي و اسلامي حفظ شود و اين مهم نيازمند حضور اسلامي زنان و مادران در جامعه است.

وي گفت: وجود دو هزار و 800 كانال ماهواره كشورهاي غربي تلاش دشمنان براي به انحطاط كشيدن جوانان ايران اسلامي است.

حجت الاسلام عبداللهي با خداحافظي از اهالي كوثر طلب حليت كرده و افزود: در شش سالي كه به عنوان امام جمعه شهرستان كوثر فعاليت داشته ام جز خوبي و دوستي با مردم اين منطقه چيز ديگري نديدم.

7123/594/530

سرخط اخبار استان‌ها