۲۷ فروردین ۱۳۹۳، ۱۳:۳۵
کد خبر: 81125049
T T
۰ نفر
مديركل امور بانوان استانداري: زنان نقش مهمي در تحقق شعار سال دارند

بجنورد - ايرنا - مديركل امور بانوان استانداري خراسان شمالي گفت: براي تحقق شعار 'فرهنگ و اقتصاد، عزم ملي و مديريت جهادي'، بانوان مي توانند با مديريت بخش اقتصادي منازل نقش مهمي در اين راستا ايفا كنند.

به گزارش ايرنا 'مهردخت قپرانلو' روز چهارشنبه در نشستي خبري در آستانه هفته زن اظهار كرد: بانوان مي توانند نوع مصرف خانوار را مديريت كرده و در مجموع اقتصاد جامعه را ارتقا ببخشند.

وي افزود: با هدف فرهنگ سازي و مديريت درست اقتصادي برنامه هايي نيز در دفتر امور بانوان استانداري تدوين شده كه 36 طرح در اين چهارچوب تصويب شده است.

مديركل امور بانوان استانداري خراسان شمالي بر سبك زندگي اسلامي نيز تاكيد كرد و گفت: تمامي مسايل مربوط به زنان اين استان در خصوص سبك زندگي شناسايي شده است.

قپرانلو افزود: تمامي مسايل اجتماعي و فرهنگي حوزه بانوان اين استان شناسايي شده كه در اين زمينه طرحي نيز نوشته شده كه پس از بررسي جامع اجرايي مي شود.

مديركل امور بانوان استانداري خراسان شمالي از تدارك 995 برنامه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته زن براي اجرا در اين استان خبر داد.

قپرانلو گفت: از اين برنامه ها 200 مورد در بجنورد، 170 برنامه در شيروان، 180 برنامه در فاروج، 112 برنامه در اسفراين، 119 برنامه در مانه و سملقان، 114 برنامه در راز و جرگلان، 70 برنامه در گرمه و 30 برنامه در جاجرم اجرا مي شود.

ديدار با ائمه جمعه، تجليل از بانوان برتر دستگاه ها، برگزاري همايش ميلاد كوثر، جشنواره زنان نام آور و برگزاري مسابقات ورزشي، فرهنگي و هنري از برنامه هاي هفته زن در خراسان شمالي است. ك/2

7184/626

سرخط اخبار استان‌ها