۱۸ اسفند ۱۳۹۲، ۱۳:۱۷
کد خبر: 81079135
T T
۰ نفر

ساخت پارك 50 هكتاري در بافت آغاز شد

۱۸ اسفند ۱۳۹۲، ۱۳:۱۷
کد خبر: 81079135
ساخت پارك 50 هكتاري در بافت آغاز شد

بافت - ايرنا - عمليات اجرايي پارك 50 هكتاري در بافت با حضور نماينده مردم بافت، رابر و ارزوئيه و جمعي از مسولان محلي آغاز شد.

به گزارش ايرنا، نماينده مردم بافت، رابر و ارزوئيه در مجلس شوراي اسلامي روز يكشنبه در اين آيين گفت: شهرستان بافت از قطب هاي گردشگري استان كرمان محسوب مي شود و بايد در اين زمينه زيرساخت هاي لازم را فراهم كنيم.

عليرضا منظري توكلي، ايجاد بوستان، پارك و فضاهاي سبز شهري را در جذب گردشگر و رفاه حال مسافران موثر خواند و بيان كرد: احداث اين پارك از اقدامات بسيار ارزشمند شهرداري و شوراي شهر است كه بايد مورد حمايت قرار گيرد.

رييس شوراي اسلامي شهر بافت هم در اين آيين با بيان اين كه اين طرح در مدت دو سال به بهره برداري مي رسد گفت: اين پارك با مساحت 50 هكتار به عنوان بزرگترين پارك استان محسوب مي شود.

يوسف عليرضايي با اشاره به اينكه اين پارك چند منظوره است خاطرنشان كرد: اين پارك داراي فضاهاي ورزشي شامل پيست دوچرخه سواري، زمين هاي تنيس و واليبال است كه براي استفاده مردم در ايام تعطيلات و با مشاركت كارخانه فولاد ساخته و ايجاد مي شود.

شهردار بافت هم گفت: 50 ميليارد ريال براي ساخت اين پارك 50 هكتاري نياز است.

اميد بختياري افزود: اين پارك بزرگترين مجموعه تفريحي شهرستان بافت است كه در فاصله پنج كيلومتري شهر و در ورودي از سمت سيرجان ساخته مي شود.ك/2

7444/8154/2624

سرخط اخبار استان‌ها