۲۸ بهمن ۱۳۹۲، ۹:۳۵
کد خبر: 81047308
T T
۰ نفر
پیشرفت و توسعه كشور در گرو تامین سلامت جوانان است

علی آبادكتول - گرگان - ایرنا - نماینده علی آبادكتول در مجلس شورای اسلامی در دیدار با روسای هیات های ورزشی شهرستان گفت: جوانان سرمایه های با ارزش و منابع انسانی جامعه بوده و پیشرفت و توسعه این مرز و بوم در گرو تامین سلامت آنان است

به گزارش ایرنا، 'رحمت اله نوروزی' روز گذشته در این دیدار اظهار كرد: در راستای رسیدن به اقتدار و توسعه هر مملكت لازم است، برای سلامتی، نشاط و تندرستی جوانان برنامه ریزی كرد، زیرا افراد با نشاط و قوی با تلاش در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی، عوامل پیشرفت و توسعه در جامعه خواهند بود.

نائب رییس فراكسیون ورزش و جوانان مجلس نهم، در ادامه گفت: شهرستان علی آباد كتول، جوانان مستعدی در زمینه های مختلف ورزشی دارد كه تاكنون در عرصه های ملی و بین المللی افتخارات زیادی را به ارمغان آورده اند.

نوروزی در ادامه با اشاره به نگاه مثبت دولت تدبیر و امید در امر ورزش و جوانان، تصریح كرد: نگاه مجلس هم به امور ورزش و جوانان، بسیار مثبت است و در این راستا تلاش شد كه بودجه 300 میلیاردی وزارتخانه ورزش و جوانان به یك هزار میلیارد ریال افزایش یابد.

نماینده مجلس همچنین در خصوص امكانات ورزشی علی آبادكتول، یاداور شد: مجوز احداث یك استخر دیگر برای شهرستان اخذ شده و با توجه به وسعت بخش كمالان، به احتمال زیاد در آنجا احداث خواهد شد.

وی در ادامه از مسوولان هیات های ورزشی خواست تا مشكلات خود را بیان نموده تا پیگیری شود.

شهرستان علی آبادكتول واقع در استان گلستان، با چهار شهر فاضل آباد، علی آبادكتول، مزرعه و سنگدوین و 76روستا افزون بر 132هزار نفر جمعیت دارد.

601

سرخط اخبار استان‌ها