۳۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۴:۵۰
کد خبر: 80914722
T T
۰ نفر
بهانه تراشی دول مستكبر نمی تواند مانع پیشرفت هسته ای ایران شود

همدان - ایرنا - رییس كمیته هسته ای مجلس شورای اسلامی گفت: بهانه تراشی كاذب دولت های مستكبر نمی تواند مانع پیشرفت هسته ای ایران اسلامی و حركت رو به جلو بالنده و افتخار آمیز جوانان شود.

'ابراهیم كارخانه ای' روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: جوانان این مرز و بوم در سایت های هسته ای به خصوص مراكز غنی سازی شهید 'احمدی روشن' نطنز و 'فردو' قم صحنه ای افتخار آمیزی را آفریدند اقداماتی كه دشمن چشم دیدن این پیشرفته ها را ندارد .

نماینده مردم شهرستان های همدان و فامنین در خانه ملت اضافه كرد: تاسیسات هسته ای شهید 'احمدی روشن' نطنز و شهید 'علی محمدی' (فردو) قم كانون عزت و افتخار ایران است كه توانمندی ایران در پنجه های قدرتمند جوانان دانشمند این كشور رقم می خورد.

وی بیان كرد: نصب 18 هزار سانتیریفیوژ برای تولید سوخت هسته ای 5/3 درصدی مورد نیاز نیروگاه هسته ای بوشهر و سوخت هسته ای 20 درصد مورد نیاز راكتور تحقیقاتی و خدمات پزشكی هسته ای تهران برگ زرینی از افتخار و اقتدار علمی جمهوری اسلامی است كه با خون شهدا گرانقدر هسته ای گره خورده است.

كارخانه ای گفت: با توجه به هویت استكبار ستیزی ایران اسلامی و تحریم های همه جانبه علیه این ملت، دستیابی این كشور به فناوری هسته ای برای دولتمردان مستكبر جهان ناخوشایند و دردناك است.

رییس كمیته هسته ای مجلس شورای اسلامی افزود: فناوری هسته ای اوج عزت و افتخار ملت ایران در دستیابی به حقوق مسلم خود است و با غیرت و افتخار از این حقوق دفاع می كند.

كارخانه ای افزود: تیم هسته ای با حفظ عزت و اقتدار ایران ماموریت خود را تا جایی پیش می برد كه به حقوق هسته ای ایران خدشه ای وارد نشود.

7525/551

سرخط اخبار استان‌ها