۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۶:۵۴
کد خبر: 80640997
T T
۰ نفر

پروين: اتاقي براي جايزه هايم دارم/ جاي اين يكي خالي بود

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۶:۵۴
کد خبر: 80640997
پروين: اتاقي براي جايزه هايم دارم/ جاي اين يكي خالي بود

تهران - اسطوره فوتبال ايران و تيم پرسپوليس پس از دريافت تنديس و ستاره طلايي كنفدراسيون فوتبال آسيا گفت: اتاقي در خانه براي قرار دادن جايزه هايم دارم كه جاي اين جايزه در آن خالي بود.

به گزارش ایرنا و به نقل از باشگاه پرسپولیس تهران، 'علی پروین' اظهار داشت: این جایزه در كلكسیون جایزه‌ هایم كم بود كه حالا به آن اضافه شد.

وی با ابراز امیدواری برای رسیدن سطح فوتبال ایران و آسیا به سطح فوتبال در قاره اروپا، درباره دیدارش با رییس شورای المپیك آسیا خاطرنشان كرد: خواسته ما از وی این بود كه فوتبال آسیا را به اروپا نزدیك ‌تر كند. آن زمانی كه ما فوتبال بازی می ‌كردیم فوتبالمان به تدریج به اروپا نزدیك می ‌شد و حالا هم درخواستمان این است كه این اتفاق بیفتد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در باره مراسم كنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: تاكنون در چنین مراسمی كه با نظم و ترتیب بالا برگزار شود، حضور نداشتم. معمولا برنامه های این چنینی در ایران به هیچ عنوان منظم و مرتب نبوده است. امیدوارم پس از این هم شاهد چنین نظم و ترتیبی در ایران باشیم.

پروین در مورد استقبال ایرانیان مقیم در مالزی خاطرنشان كرد: پرسپولیس در همه جای دنیا طرفدار دارد و به همین دلیل ما هر جایی كه می ‌رویم مورد توجه و لطف مردم و هموطنان خود قرار می‌ گیریم.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس در پاسخ به این سوال كه جایزه خود را چكار خواهد كرد؟ گفت: در خانه‌مان اتاقی دارم كه همه جایزه‌هایم در آن قرار دارد. دختران من در این اتاق جایی را برای این جایزه درست كرده‌اند و آن را می‌خواهند بین تصویر من و همسرم قرار دهند.

پروین در باره سفرش به مالزی افزود: در همه عمرم، این دومین سفر من به مالزی است، بار اول پیش از انقلاب ایران به این كشور آمده بودم و حالا می ‌بینم كه همه چیز در این جا تغییر كرده است!

ورزشی (1). ** 2024 ** 1589
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش