۲۵ فروردین ۱۳۹۲، ۱۰:۵۱
کد خبر: 80613479
T T
۰ نفر
مقصودي: تفاوتي بين طلوتي و مظاهري با ديگران قائل نيستيم/ به مسوولان وزنه برداري غبطه خوردم

تهران - مدير تيم هاي ملي بوكس ايران با تاكيد بر اينكه تنها راه رسيدن به تيم ملي بزرگسالان، حضور در رقابت هاي انتخابي است، گفت: تفاوتي بين بوكسورهاي المپيكي همچون مهدي طلوتي و علي مظاهري با ديگر نفرات قائل نيستيم.

'منوچهر مقصودی' روز یكشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار كرد: تصمیم گرفتیم رقابت های انتخابی را بین نفرات برتر كشور از روز 15 اردیبهشت ماه در شهر زنجان برگزار كنیم و به استان ها براساس بضاعتی كه دارند، بین یك تا هشت سهمیه ارایه كردیم.

وی تاكید كرد: حدود 10 روز قبل به تمامی مدعیان اعلام كردیم باید در رقابت های انتخابی حضور پیدا كنند و در این راستا عذری نمی پذیریم و هر فردی شركت نكند، راهی به اردو پیدا نمی كند.

نایب رییس فدراسیون بوكس عنوان كرد: همه نفرات به غیر از احسان روزبهانی باید در رقابت های انتخابی شركت كنند و روزبهانی نیز پس از پایان لیگ جهانی و حضور در ایران، وارد اردو خواهد شد تا شرایط وی را بسنجیم و سپس رقابت انتخابی درون اردویی را برگزار كنیم.

مقصودی در پاسخ به این سوال كه آیا نفرات مطرح از حضور در رقابت های انتخابی ناراحت نخواهند شد، تصریح كرد: به فكر تیم ملی هستیم نه ناراحتی ورزشكاران، مگر در این چند سال نفرات تیم ملی چه گلی بر سر بوكس ایران زده اند كه حالا از حضور در رقابت های انتخابی ناراحت می شوند.

وی در خصوص اینكه در سال های گذشته خیلی ها بدون حضور در رقابت های انتخابی وارد اردو شده اند، گفت: با احمد ناطق نوری رییس فدراسیون بوكس و كادر فنی صحبت كردم تا هیچ فردی بدون رقابت های انتخابی وارد تیم ملی نشود و از ناطق نوری نیز خواهش كردیم، مهدی طلوتی كه همشهری او است را با سفارش وارد تركیب نكند كه وی نیز اعلام كرد به هیچ عنوان دخالتی نخواهد داشت.

وی در پاسخ به این سوال كه علی مظاهری مدعی شده بود پیش از برگزاری انتخابی می تواند نفرات برتر را از همین حالا پیش بینی كند، اظهار كرد: وقتی بوكس ما بضاعت نداشته باشد همین صحبت ها مطرح می شود. اگر نفرات هم سطح داشتیم، هیچگاه دنبال بوكسورها نمی رفتیم تا برای تیم ملی بازی كنند. به همین دلیل یك سال است سرمایه گذاری و برنامه ریزی دقیقی را در رده های سنی نوجوانان و جوانان انجام دادیم و هم اكنون برخی از نفرات جوانان بسیار بهتر از بزرگسالان هستند.

وی سپس در تمجید از مسوولان فدراسیون وزنه برداری برآمد و گفت: واقعا باید به شجاعت رییس فدراسیون و سرمربی تیم ملی وزنه برداری تبریك گفت كه قهرمانان جهان و المپیك را كنار گذاشتند، باید بگویم كه به آنها غبطه خوردم. تیم ملی جای ناز كردن نیست و ما هم باید به جایی برسیم كه اجازه بهانه جویی به فردی ندهیم.

مقصودی عنوان كرد: اكبر احدی به عنوان سرمربی تیم های بوكس نوجوانان و جوانان ایران منصوب شده تا این دو تیم را برای آینده بوكس كشورمان بسازد چرا كه برای موفقیت در بازی های آسیایی اینچئون كره جنوبی و بازی های المپیك ریودوژانیرو برزیل باید دگرگونی داشته باشیم.

ورزشی (4). ** 3783 ** 1589

سرخط اخبار ورزش