۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۸:۵۱
کد خبر: 80595996
T T
۰ نفر
سفر رهبري به عسلويه باعث توجه مسوولان به توسعه متوازن اين منطقه شد

بوشهر- نماينده مردم شهرستان هاي كنگان، دير و حم در مجلس شوراي اسلامي گفت: سفر مقام معظم رهبري به عسلويه سرشار از مهرباني،بركت، عطوفت، صفا و صميمت بود كه باعث نگاه جدي مسوولان و دولتمردان به توسعه متوازن و همه جانبه اين منطقه عظيم اقتصادي و انرژي شده است .

به گزارش ایرنا حجت اسلام موسی احمدی به مناسبت هشتم فروردین سالروز سفر رهبری به پایتخت انرزی كشور در سال 90 در پیامی اعلام كرد: سفر تاریخی مقام معظم رهبری به خطه زرخیز و قلب تپنده انرژی و اقتصادی كشور را هیچگاه كاركنان و متخصصان صنعت نفت شاغل در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و مردم ولایت مدار این دیار فراموش نخواهند كرد.

وی در این پیام كه نسخه ای از آن روز پنجشنبه به ایرنا نمابر شد اظهارامیدواری كرد با همت و جدیت مسوولان در راستای اجرایی شدن تمامی پروژه های سفر مقام معظم رهبری به شهرستان كنگان گام های مهمی در راستای تعالی و پیشرفت این منطقه برداشته شود و شاهد توسعه و پیشرفت متوازن محیط پیرامونی همراه و همگام با پیشرفت های صنعتی و اقتصادی در پایتخت انرژی كشور باشیم.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی نیز با صدور پیامی اعلام كرد: حضور پرخیر و بركت مقام عظمای ولایت به قطب اقتصادی ایران اسلامی در هشتمین روز از فروردین سال1390، فراوانی و زیبایی خاصی را نصیب گوشه ای از دیار ولایت مدار و غیور استان بوشهر كرد.

حجت السلام سید محمد مهدی پورفاطمی گفت: این امر سراسر شور آفرین، امیدبخش و لحظه ای فراموش ناشدنی برای همیشه در ذهن و جان مردم و كارگران این دیار و تمامی جهادگران و نقش آفرینان سخت كوش و خستگی ناپذیر خط مقدم جهاد اقتصادی نقش بست.

وی اضافه كرد: اینك به حول و قوه الهی در سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی بار دیگر جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه های سازندگی همگام با ترقی و پیشرفت بشریت برگ های زرین و درخشانی از فرزندان برومند خود به دیدگان خود خواهد دید.

پورفاطمی ادامه داد: اكنون با گرامیداشت سالروز سفر تاریخی و ارزشمند مقام معظم رهبری به منطقه پارس جنوبی بار دیگر نسیم پر از مهر و محبت قدوم مبارك ایشان به مشام یكایك ما میرسد كه نیز لبیك جانثارانه ی خود را از راهی دور خدمت رهبر و مقتدایمان اعلام داریم تا خاری بر چشم حسودان و دشمنان نظام اسلامی و قوت قلبی برای جان فرزندان دیار دارالحماسه و ولایت مدار بوشهر شود.ك/1

628

سرخط اخبار استان‌ها