۲۰ بهمن ۱۳۹۱، ۱۹:۲۸
کد خبر: 80535754
T T
۰ نفر
احضار هشت نفر از مسوولان حوزه رياست تامين اجتماعي به دادستاني

تهران - يكي از پرسنل سازمان تامين اجتماعي از احضار هشت نفر از مسوولان حوزه رياست اين سازمان به دادستاني تهران در خصوص فيلم مرتبط با 'سعيد مرتضوي ' و 'فاضل لاريجاني'خبر داد.

سید 'محمد حسینی 'عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اینكه 'فاضل لاریجانی' از مرتضوی به عنوان نشر اكاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی شكایت كرده است؛ اظهارداشت:همه پرسنل حوزه ریاست شاهد و گواه مراجعه و حضور فاضل لاریجانی در سه نوبت به دفتر ریاست سازمان تامین اجتماعی بوده اند و این مراجعه از درب ورودی تا سایر مراحل ثبت و ضبط گردیده و قابل انكار نیست.

وی افزود: احضارشدگان به دادستانی تهران در اظهارات خود گفته اند كه اصرار و پیگیری غیر معمول فاضل لاریجانی برای وصل شدن به آقای بابك زنجانی و پیشنهاد پرداخت 30 میلیارد تومان برای انعقاد تفاهم نامه و انجام معامله با سازمان بوده است.

حسینی گفت: آقای مرتضوی بعد از درخواست فاضل لاریجانی و تاكید بر انجام این تفاهم نامه،مراجع بازرسی دفتر رییس جمهوری را در جریان كامل اتفاقات رخ داده قرار داده است.

وی اظهار داشت:براساس اظهارات هشت تن از پرسنل احضار شده حوزه ریاست سازمان تأمین اجتماعی مشخص شد كه مرتضوی در تمام مراحل پاسخ گویی و ادای توضیح به مقامات قضایی صراحتا اذعان كرده كه خودشان این جلسه را ثبت و ضبط كرده اند و علت آن را دفاع از خود پیرامون گزارشات و شائبه هایی دانسته است.

این پرسنل سازمان تامین اجتماعی در پایان گفت:بر اساس اطلاعیه دادستانی تهران باید منتظر نتیجه تحقیقات و اجرای بالسویه عدالت در كشور باشیم.
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه