۱۰ بهمن ۱۳۹۱، ۱۸:۵۶
کد خبر: 80519838
T T
۰ نفر
دومين جشنواره زمستاني در شهر سياحتي  سرعين آغاز شد

سرعين - اردبيل - اردبيل – همزمان با ميلاد مسعود پيامبر اكرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) ، روز سه شنبه دومين جشنواره زمستاني شهرستان سياحتي سرعين با شعار لذت زمستان در شهر چشمه هاي بهشتي آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ مدیر كل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در آیین افتتاحیه این جشنواره در محوطه مجتمع آب درمانی ایرانیان گفت: سرعین كانون آب های گرم در كشور بوده و ظرفیت ها و توانمندی های خاص خود را دارا می باشد.

یحیی نقی زاده افزود: ازچند سال گذشته تلاش می شد برنامه های متنوعی در فصل زمستان سرعین برگزار و بتوانیم از زمستان های این شهر نیز استفاده لازم را داشته باشیم.

علی واحد فرماندار شهرستان سرعین نیز گفت:برای این جشنواره برنامه های شاد و مفرحی از جمله غذاهای محلی و آدم برفی وبرنامه های دیگر در نظر گرفته شده است.

وی بیان كرد : در ایام این جشنواره هتل ها و مراكز اقامتی 70 درصد و مواد غذایی 20 درصد و آب درمانی ها نیز تخفیف ویژه خواهند داشت .

این جشنواره از روز 10 بهمن لغایت 13 اسفندماه برگزار و در روزهای آخرهر هفته در این ایام برنامه های شاد ، تفریحی و ورزشی در سرعین برگزار می شود.

در این آیین برنامه های شاد از جمله سرود ، نمایش طنزو مسابقات فرهنگی و هنری برگزار شد .

8124/530

سرخط اخبار استان‌ها