۲۴ دی ۱۳۹۱، ۱۸:۴۲
کد خبر: 80497418
T T
۰ نفر
آيت الله نوري همداني يار و همراه امام در پيروزي انقلاب اسلامي بودند

بوشهر- امام جمعه برازجان گفت: آيت الله نوري همداني در دوران مبارزاتي انقلاب اسلامي به عنوان يار و همراه در كنار بنيانگذار جمهوري اسلامي سهم بسزايي در پيروزي انقلاب اسلامي داشته است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن مصلح روز یكشنبه در جلسه ستاد استقبال از مرجع شیعیان جهان آیت الله العظمی نوری همدانی در دشتستان افزود: ایشان در جریان راهپیمایی تاریخ ساز 19 دی قم از جمله كسانی بودند كه همراه و یار امام خمینی بودند.

وی یادآور شد: همچنین این مرجع عالیقدر در جریانات فتنه 88 از جمله كسانی بودند كه به حمایت از رهبری و فرمایشات ایشان در برابر فتنه گران برخاستند.

امام جمعه برازجان گفت: دشتستان یكی از مهم ترین شهرستان های استان بوشهر است كه در همه عرصه های سیاسی، اجتماعی و دینی حضور فعال و چشمگیری داشته و دارد.

مصلح افزود: حضور چشمگیر و باشكوه مردم شهرستان دشتستان در استقبال از مرجع عالیقدر جهان تشیع نیز نشان از پیوندی خواهد بود كه مردم با انقلاب و مرجعیت دارند.

وی اضافه كرد: مردم شریف دشتستان و برازجان با حضور باشكوه خود در آیین استقبال از آیت الله نوری همدانی بار دیگر حماسه ای خلق خواهند كرد و یك شور انقلابی در شهرستان پیش خواهد آمد.

مصلح بیان كرد: مردم این شهرستان با حضور انقلابی و حماسی خود بار دیگر پیوند خود را با روحانیت و رهبری و انقلاب به نمایش خواهند گذاشت.

دراین نشست هماهنگی ها و برنامه ریزی و تصمیم های لازم برای استقبال از مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت اله العمظی نوری همدانی صورت گرفت.

حضرت آیت الله نوری همدانی مرجع شیعیان جهان كه از شامگاه روز شنبه برای دیدار چند روزه با قشرهای مختلف مردم ولایت مدار و دیندار استان بوشهر در میان استقبال پرشور مردم این استان وارد بوشهر شدند و روز سه شنبه 26 دی جاری ساعت 10 صبح در نمازجمعه شهر برازجان مركز شهرستان دشتستان حضور می یابند. ك/2

7213/539

سرخط اخبار استان‌ها