۱۲ آبان ۱۳۹۱، ۱۷:۳۵
کد خبر: 80398303
T T
۰ نفر
نماينده بويراحمد و دنا در مجلس رحلت آيت الله ملك حسيني را تسليت گفت

ياسوج - 'غلام محمد زارعي' نماينده مردم شهرستان هاي بويراحمد و دنا در مجلس شوراي اسلامي در پيامي ارتحال آيت الله سيد 'كرامت الله ملك حسيني' نماينده ولي فقيه در كهگيلويه و بويراحمد را به خانواده اين عالم عاليقدر و مردم استان تسليت گفت.

در این پیام كه نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: ارتحال اسوه تقوا و فضیلت، عالم شجاع و مجاهد فی‌ سبیل ‌‌الله و جامع فضایل و كمالات معنوی و علمی آیت ‌الله سید 'كرامت ‌الله ملك حسینی' كه عمر پربركت و گرانمایه خود را در مسیر مبارزه با طاغوت و اعتلای ارزش‌ های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صرف كرد به پیشگاه ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، ملت ایران، مردم كهگیلویه و بویراحمد، حوزه ‌های علمیه و شاگردان آن بزرگمرد تسلیت و تعزیت عرض می كنم.

در ادامه این پیام عنوان شده است: مهربانی پدرانه آیت الله ملك حسینی برای آحاد مختلف مردم كهگیلویه و بویراحمد و پاسداری از حقوق آنان هرگز از خاطره ها پاك نخواهد شد.

در این پیام آمده است: آن عزیز سفر كرده به دیار باقی را همان بس كه حیات سراسر طیبه‌ خود را به تربیت شاگردان فاضل و متعهد و عمر بابركتش را در راه پایداری بر مسیر نورانی ولایت و در راه پاسداری از ولایت فقیه در سنگر مقدس مجلس خبرگان رهبری به عنوان نماینده مردم ولایتمدار كهگیلویه و بویراحمد طی كرد.

در پایان این پیام عنوان شده است: فقدان این مرد كم ‌نظیر مصداق خسران برای جامعه اسلامی و ضایعه ‌ای بزرگ برای روحانیت و كهگیلویه و بویراحمد است و خداوند روح بلند آن فقید حكیم و مرد الهی را با ارواح طیبه اجداد طاهرینش و ائمه معصومین (ع) محشور كند.

671/7534

سرخط اخبار استان‌ها