۹ آبان ۱۳۹۱، ۱۹:۰۵
کد خبر: 80394248
T T
۰ نفر
رييس جمهوري: گسترش همكاري‌هاي اقتصادي باعث تحكيم روابط ايران و ارمنستان مي‌شود

تهران - ' محمود احمدي نژاد' رييس ‌جمهوري اسلامي ايران، گسترش روزافزون روابط اقتصادي ايران و ارمنستان را موجب تحكيم و تعميق بيش از پيش روابط دوستانه و ديرينه دو ملت دانست.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دولت، 'محمود احمدی‌نژاد' بعدازظهر روز سه‌شنبه در گفت و گوی تلفنی با 'سرژ سركیسیان' رییس جمهوری ارمنستان ، نشست اخیر كمیسیون همكاری‌های مشترك اقتصادی دو كشور در ایروان را مثبت و پرثمر ارزیابی كرد.

احمدی نژاد، گفت: این نشست تأكیدی بر تحكیم روابط دوستانه، دیرینه و عمیق دو كشور بود و گواه آن است كه تهران و ایروان برای ارتقاء سطح روابط خود مصمم هستند كه گام‌های بلند و محكمی بر‌دارند.

رییس‌ جمهوری خاطرنشان كرد: جمهوری اسلامی ایران اجرای كامل توافقات دو كشور را فراتر از یك همكاری اقتصادی، اقدامی در راستای گسترش دوستی‌های دو ملت می‌داند.

رییس‌ جمهوری ارمنستان نیز در این گفت و گوی تلفنی با موفق ارزیابی كردن كمیسیون همكاری‌های مشترك اقتصادی دو كشور، تصریح كرد: برگزاری این نشست انگیزه‌ مضاعفی برای گسترش همه جانبه روابط میان دو كشور ایجاد كرده است.

سرژ سركیسیان تاكید كرد: گسترش روابط با تهران و مشاركت شركت‌های ایرانی در احداث پروژه های مختلف در ارمنستان علاوه بر اهمیت اقتصادی، گامی بلند در گسترش و تحكیم و تعمیق دوستی‌ها با ملت ایران به حساب می‌آید.

سیام(1)**1708**1478

سرخط اخبار سیاست خارجی