۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۱۸
کد خبرنگار: 5479
کد خبر: 85479978
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رایزنی دادستان‌های کل ایران و تاجیکستان برای مقابله با تروریسم و افراط‌گرایی

تهران- ایرنا- گسترش همکاری‌های حقوقی و قضایی به منظور مقابله با تروریسم، افراط گرایی، جرایم سازمان یافته و قاچاق مواد مخدر، از مواردی است که در ملاقات حجت الاسلام موحدی و یوسف رحمان دادستان‌های کل ایران و تاجیکستان بر آنها تاکید شد.

به گزارش ایرنا از حجت‌الاسلام و المسلمین محمدکاظم موحدی آزاد دادستان کل کشورمان که برای شرکت در نشست دادستان‌های کل سازمان همکاری اقتصادی (اکو) به تاجیکستان سفر کرده است، روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت در حاشیه نشست مذکور با یوسف رحمان، دادستان کل این کشور ملاقات کرد.

در این ملاقات، دادستان کل کشورمان از آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای گسترش بیش از پیش همکاری‌های حقوقی و قضایی با تاجیکستان خبر داد.

وی همچنین بر لزوم تقویت همکاری‌های دادستانی های کل کشورهای عضو اکو در مقابله با تروریسم، افراط گرایی، جرایم سازمان یافته و قاچاق مواد مخدر تاکید کرد و افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان سرکرده گروه‌های تروریستی به دنبال پیشبرد منافع نامشروع خود در کشورهای اسلامی هستند.

رایزنی دادستان‌های کل ایران و تاجیکستان برای مقابله با تروریسم و افراط‌گرایی

یوسف رحمان دادستان کل تاجیکستان هم در این دیدار ضمن استقبال از تقویت مناسبات دو کشور هم فرهنگ و هم زبان با اشاره به اقدامات اخیر تروریستی در کشورهای منطقه، اظهار داشت: مقابله با این گونه اقدامات تروریستی که با هدف برهم‌زدن روابط بین کشورهای دوست صورت می گیرد، نیازمند همکاری جدی‌تر نهادهای ذیربط کشورهای منطقه است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست خارجی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha