۲۱ مهر ۱۳۹۱، ۱۹:۲۸
کد خبر: 80367118
T T
۰ نفر
سفر مقام معظم رهبري به خراسان شمالي، مشروعيت و مقبوليت نظام را نشان داد

خرم آباد - امام جمعه كوهدشت گفت: سفر رهبر معظم انقلاب اسلامي به خراسان شمالي و استقبال باشكوه و گسترده مردم از ايشان، مشروعيت و مقبوليت نظام را به خوبي نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم طهماسبی در خطبه های نماز جمعه این هفته كوهدشت، افزود: رهبر فرزانه انقلاب در این سفر فرمودند كه اساسی ترین نیاز كشور، ایجاد روحیه امید و خودباوری در نسل جوان است.

وی گفت: برهمین اساس همه مسئولان باید این فرموده معظم له را نصب العین برنامه های خود قرار داده و با خدمت بیشتر به مردم روحیه امید در مردم را ایجاد كنند.

امام جمعه كوهدشت با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و شرایط ساده ازدواج آن حضرت از خانواده ها خواست با سخت گیری های بی فایده خود، مانع از ازدواج آسان جوانان نشوند.

به گزارش ایرنا، مردم مومن شهرستان كوهدشت امروز پس از اقامه نماز جمعه با شركت در راهپیمایی باشكوهی، اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) را محكوم كردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم كوهدشت با سردادن شعارهای آمریكا عدوالله، اسراییل عدو الله، لا اله اله لا محمد رسول الله خشم و انزجار خود را از توهین به مقدسات اسلامی به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام 'ابراهیم طهماسبی' امام جمعه كوهدشت نیز در جمع مردم دراین راهپیمایی گفت: این اقدامات در راستای سیاست اسلام ستیزی غرب انجام می گیرد.

وی افزود:اینها همه نتیجه ترس دشمنان اسلام از امت واحد اسلامی است.

7271/1625

سرخط اخبار استان‌ها