۳۰ تیر ۱۳۹۷، ۱۴:۲۲
کد خبر: 82977153
T T
۰ نفر

سقوط آسانسور جان شهروند كرماني را گرفت

۳۰ تیر ۱۳۹۷، ۱۴:۲۲
کد خبر: 82977153
سقوط آسانسور جان شهروند كرماني را گرفت

كرمان - ايرنا - مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري كرمان از فوت يك نفر از شهروندان به علت سقوط اتاقك آسانسور خبر داد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري كرمان، علي عسكري افزود: حادثه سقوط آسانسور در خيابان هزار و يك شب رخ داد لذا بلافاصله تيم امداد و نجات از نزديك ترين ايستگاه به محل اين حادثه اعزام شد.
وي اظهار داشت: آتش نشانان با حضور در محل حادثه به سرعت عمليات امداد و نجات و انتقال فرد حادثه ديده از داخل چاله آسانسور را آغاز كردند.
مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري كرمان گفت: يك نفر از شهروندان كه جهت انجام امور خدماتي به داخل چاله آسانسور وارد شده بود، به علت سقوط اتاقك آسانسور دچار حادثه شده و متاسفانه فوت كرد.
وي افزود: لازم است شهروندان به صورت ويژه، ايمني مربوط به آسانسورها را رعايت كنند و بدون حضور متخصصان مربوطه هيچ گونه اقدامي نسبت به تعمير و يا انجام امور خدماتي آسانسورها انجام ندهند تا ديگر شاهد اين گونه حوادث دلخراش نباشيم.
سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري كرمان داراي 10 ايستگاه در اين شهر است كه وظيفه انجام عمليات امداد و نجات و اطفاي حريق را برعهده دارند.
7420/ 5054

سرخط اخبار استان‌ها