۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۱۵
کد خبر: 83218353
T T
۰ نفر

فرمانده نيروي دريايي سپاه: در برابر مردم مسئوليم

۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۱۵
کد خبر: 83218353
فرمانده نيروي دريايي سپاه: در برابر مردم مسئوليم

گناوه-ايرنا- فرمانده نيروي دريايي سپاه گفت: همه مسئولان در برابر مردم ايران كه جان خود را فدا كردند و پاي انقلاب و اسلام ايستادند، مسئول هستيم.

به گزارش ايرنا، دريادار عليرضا تنگسيري پنجشنبه شب در يادواره سرداران شهيد و شهداي شهرستان گناوه افزود: در روي كره زمين مردمي بهتر از مردم ايران وجود ندارد كه با وجود همه مشكلات و سم پاشي دشمن اما به عشق شهيدان محكم از نظام و انقلاب دفاع و هرگاه نياز به آنان هست پرشور و گسترده همانند راهپيمايي يوم الله 22 بهمن حضور مي يابند.
فرمانده نيروي دريايي سپاه گفت: بايد همه كمك كنيم و دست بدست هم دهيم كشوري را كه اين همه شهيد تقديم ميهن و انقلاب اسلامي كرده مردم را روز به روز دلگرم و اميدوار كنيم تا بر عزت و اقتدار كشور افزوده شود.
وي اظهارداشت: تنها راه عبور از توطئه ها و تبليغات سوء و مسموم استكبار جهاني داشتن ايمان، تقوا و بصيرت است.
تنگسيري افزود: امروز دشمن در اتاق هاي فكر در حال برنامه ريزي است تا با جنگ رواني، اقتصادي و بحران غذا ايمان مردم را بگيرد.
وي ادامه داد : در مقابل واردات دام زنده با برنامه ريزي دشمن دام زنده موجود در كشور به خارج قاچاق مي شود.
فرمانده نيروي دريايي سپاه بيان كرد: اگر ما مسلمان هستيم بايد با آگاهي و هوشياري در مقابل دشمن ايستادگي كنيم تا به اهداف شوم خود دست پيدا نكند.
امام جمعه گناوه گفت: در اين محفل نوراني و معنوي حضور يافته ايم تا به شهيدان اعلام كنيم با وجود همه توطئه ها و ترفندهاي دشمنان راه و هدف آن عزيزان را ادامه مي دهيم و هيجگاه از مسير واقعي كه آنان براي ما ترسيم كردند منحرف نخواهيم شد.
حجت الاسلام سيدعبدالهادي ركني حسيني افزود: دشمنان باوجود تبليغات مسموم قصد داشتند چهلمين سالروز انقلاب دربين مردم كمرنگ شود اما مردم با حضور بي بديل و بي نظير خود در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن پاسخ محكمي به آنان دادند.
وي با بيان اينكه گام دوم انقلاب با بيانيه مهم راهبردي رهبر فرزانه انقلاب شروع شده گفت: بيانيه مهم راهبردي رهبر معظم انقلاب ترسيم كننده افق آينده كشور است و ما بازماندگان شهدا درقبال آن مسئوليت سنگيني برعهده داريم.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر 212 شهيد در دوران دفاع مقدس تقديم ميهن و انقلاب كرده است.
6164/6047/6045

سرخط اخبار استان‌ها