۲۰ خرداد ۱۳۹۶، ۸:۲۹
کد خبر: 82559447
T T
۰ نفر

جشن كريم اهل بيت در بوشهر برگزار شد

۲۰ خرداد ۱۳۹۶، ۸:۲۹
کد خبر: 82559447
جشن كريم اهل بيت در بوشهر برگزار شد

بوشهر- ايرنا- به مناسبت ميلاد امام حسن مجتبي(ع) جشن بزرگ كريم اهل بيت جمعه شب به همراه ضيافت افطاري ساده در بوشهر برگزار شد.

به گزارش ايرنا، مديرعامل سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري بندر بوشهر در حاشيه اين آيين در جمع خبرنگاران افزود: اين آيين معنوي با هدف گسترش فرهنگ تغذيه سالم در ماه مبارك رمضان و ايجاد روحيه نشاط در شهروندان بوشهري برگزار شد.
فاطمه صفري زاده با تاكيد بر بيانات مقام معظم رهبري مبني بر ترويج فرهنگ افطاري ساده اضافه كرد: در اين آيين معنوي با همكاري كميته امداد امام خميني (ره) بوشهر و سازمان بهزيستي استان خانواده هاي زير پوشش، شناسايي و به صورت ويژه به اين مراسم دعوت شدند تا علاوه بر شركت در مراسم جشن كريم اهل بيت از ساير ويژه برنامه هاي فرهنگي اين آيين نيز بهره مند شوند.
وي با تاكيد بر نوآوري و خلاقيت در آموزش مفاهيم قرآني و ديني به كودكان بيان كرد: سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري بندر بوشهر در اين ارتباط اقدام به راه اندازي اتوبوس سيار آموزشي براي كودكان بوشهري كرده كه با حضور در محلات مختلف و ايجاد فضايي شاد و متنوع به آموزش مفاهيم ديني مي پردازد.
صفري زاده اظهار داشت: در شب ميلاد امام حسن (ع) نيز اين اتوبوس در ميدان تشريفات حاضر شد و خانواده هاي بوشهري فرزندان خود را براي شركت در برنامه هاي متنوع به اين مركز آوردند تا از ويژه برنامه هاي آن براي كودكان خود استفاده كنند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهرياري** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

سرخط اخبار استان‌ها