۲۸ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۳۲
کد خبر: 82975580
T T
۰ نفر

آيين استقبال از 2 ووشوكار زنجاني برگزار شد

۲۸ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۳۲
کد خبر: 82975580
آيين استقبال از 2 ووشوكار زنجاني برگزار شد

زنجان - ايرنا - 2 ووشوكار شايسته و برتر زنجاني كه در مسابقات قهرماني جوانان جهان در برزيل، صاحب نشان طلا شده بودند، ظهر امروز /پنجشنبه 28 تير جاري/ در بدو ورود به شهر زنجان مورد استقبال قرار گرفتند.

به گزارش ايرنا، در اين آئين كه با حضور مسئولان اداره كل ورزش و جوانان استان زنجان، شماري از ورزش دوستان، ووشوكاران و خانواده اين 2 ورزشكار فخرآفرين، در مجموعه ورزشي انقلاب زنجان برگزار شد استقبال كنندگان با توزيع شيريني و اهدا شاخه هاي گل و آويختن حلقه هاي گل به گردن اين ووشوكاران، ابراز رضايت و شادماني كردند.
مربي ووشو تيم نوجوانان زنجان در اين آيين گفت: در اين رقابت هاي جهاني، سيدمحمد حسيني در فرم 'دائو شو' رده سني 15 تا 18 سال پسران با امتياز 9،37 و با كسب نشان طلا بر سكوي قهرماني تكيه زد.
علي اسماعيلي افزود: ابراهيم اصلاني سانداكار نوجوان زنجان نيز در مبارزه نهايي وزن 56 كيلوگرم به مصاف با 'محمد سالم' از كشور هند رفت و در سه راند مبارزه سخت، پيروز ميدان شد و به مدال طلا رسيد.
هفتمين دوره رقابت ‌هاي ووشو قهرماني جوانان جهان كه از پنجشنبه /21 تير/ با حضور 400 ووشوكار از 45 كشور به ميزباني برزيل و در شهر 'برازيليا' آغاز شد و بامداد دوشنبه /25 تير/ به پايان رسيد، تيم ملي ووشو ايران با 11 نشان طلا، هشت نقره و هفت برنز براي نخستين بار در مجموع 2 بخش ساندا و تالو به مقام قهرماني دست يافت.
در روز پاياني اين رقابت‌ها، 9 سانداكار ايران كه به ديدار پاياني اوزان مختلف بخش دختران و پسران رسيده بودند با غلبه بر حريفان خود به مدال طلا رسيدند و توان فني و سطح اقتدار و آمادگي ووشو ايران را به رخ حريفان كشيدند.
هنگ كنگ با كسب 10 مدال طلا، چهار نقره و هشت برنز به عنوان نايب قهرماني دست يافت و آمريكا با هشت مدال طلا، چهار نقره و سه برنز سوم شد و مالزي و چين نيز به ترتيب در رتبه هاي چهارم و پنجم قرار گرفتند.
6084/8068

سرخط اخبار استان‌ها