۱ مهر ۱۳۹۵، ۱۹:۱۲
کد خبر: 82239626
T T
۰ نفر
جشنواره ماهیگیری با قلاب در خلخال برگزار می شود

اردبیل - ایرنا - چهارمین جشنواره ماهیگیری خانوادگی با تك قلاب گرامیداشت هفته دفاع مقدس فردا در كنار رودخانه بزرگ قزل اوزن خلخال برگزار خواهد شد.

سید ناصر میرمرسلی ، رییس اداره ورزش و جوانان خلخال روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این جشنواره ماهیگیری با تك قلاب ساعت 15 بعد از ظهر جمعه دوم مهر در كنار رودخانه قزل اوزن و در مجاورت تونل شماره 11 جاده اردبیل به سرچم برگزار می شود.
وی با دعوت از همه علاقمندان به رشته ورزشی مفرح و پرطرفدار ماهیگیری در سراسر استان اردبیل گفت: ثبت نام از شركت كنندگان در این جشنواره یك ساعت قبل از شروع مسابقه ماهیگیری در محل برگزاری جشنواره صورت خواهد گرفت.
میرمرسلی هدف از برگزاری این جشنواره را گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ترویج فرهنگ آشتی با طبیعت و استفاده روش های صحیح ماهیگیری اعلام كرد و افزود: برای نفرات برتر این جشنواره جوایز نفیسی در نظر گرفته شده و علاوه بر تجلیل از بیشترین و بزرگ ترین صیاد ماهی به خردسال ترین و مسن ترین و نیز 20 نفر از شركت كنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.
او همچنین از برگزاری همایش پیاده روی با خانواده خلخال گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبرداد و گفت: این برنامه ورزشی بزرگ فردا راس ساعت هشت صبح از محل ورزشگاه تختی شهر خلخال آغاز و از همه شركت كنندگان به قید قرعه و با اهدای جوایز نفیس تجلیل خواهد شد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشاردهنده : سیفعلی موسی زاده
7119/6016

سرخط اخبار استان‌ها