۱۲ اسفند ۱۳۹۴، ۲۰:۱۷
کد خبر: 81987935
T T
۰ نفر
راي مردم مورد احترام است ؛مديران اجرايي در انتخابات كاملا بي طرف هستند

اردبيل - ايرنا- فرماندار پارس آباد مغان تاكيد كرد كه در انتخابات آنچه مهم است راي و نطرمردم مي باشد و مديران اجرايي نيز در روند برگزاري دور دوم انتخابات ملزم به رعايت بي طرفي كامل هستند.

اكبرصمدي چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: فرمانداري و مديران دستگاههاي اجرايي تنها به فكر برگزاري سالم و بي طرفانه دور دوم انتخابات هستند و مجريان انتخابات ذره اي از رسالت و سياست بي طرفي خود عدول نمي كنند.
وي بيان كرد: در دور اول نيز شاهد برگزاري يك انتخابات سالم و بدون شائبه و با مشاركت بيش از 77درصدي مردم در اين حوزه بوديم و در دوم نيز بي شك حساسيت بيشتري در احترام به راي مردم و حفظ بي طرفي خواهيم داشت.
وي تصريح كرد كه فرمانداري بر عملكرد مديران دستگاههاي اجرايي نظارت دارد و در صورت مشاهده فعاليت مديري له و يا عليه نامزدي خاص، با فرد متخلف برخورد خواهد شد .
وي اظهار كرد: زمينه برگزاري انتخابات باشكوه در حوزه انتخابيه پارس آباد و بيله سوار مغان فراهم است و دور دوم انتخابات مجلس دهم را پرشورتر و بهتر از مرحله اول در حوزه انتخابيه پارس آباد و بيله سوار برگزار خواهيم كرد.
صمدي با انتقاد از برخي بد اخلاقي هاي رسانه اي و نيز پخش شايعات بي اساس ، تاكيد كرد كه فرمانداري آراي مردم را بعنوان امانتي مقدس و حق الناس دانسته و از آن حفاظت خواهد كرد.
6016

سرخط اخبار استان‌ها