۲ اسفند ۱۳۹۶، ۱۷:۴۷
کد خبر: 82839554
T T
۰ نفر
دستگاه هاي كم كار از قطار توسعه البرز پياده مي شوند

كرج-ايرنا- استاندار البرز گفت: دستگاه هاي كم كار در استان كه تا آخر سال جمع بندي مناسبي نداشته باشند، از اين مسير پياده و ديگر همراه ما نخواهند بود.

به گزارش ايرنا، محمد علي نجفي عصر سه شنبه در جلسه ستاد تسهيل و رفع موانع توليد در استان البرز با بيان اينكه از دستگاه هاي پركار تقدير مي شود، افزود: در سالي كه از سوي مقام معظم رهبري به عنوان سال اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال نامگذاري شده، نياز است تا هر چه بيشتر از توليد كنندگان حمايت كرد.
وي اضافه كرد: در جلسات مختلف كه برگزار شده، اهتمام ويژه اي در دستگاه ها فراهم كرديم و همه تلاش كرده اند تا با هدف اشتغال زايي گام هاي بلندي در استان برداشته شود.
وي با بيان اينكه البرز در فضاي كسب و كار بهبود خواهد يافت، اظهار داشت: در سال اقتصاد مقاومتي شايسته نيست كه شركت و توليد كننده اي در استان ورشكست شود.
نجفي گفت:حق مردم استان و توليد كنندگان اين است كه كمك شان كنيم و رسالت ما كمك هر چه بيشتراشتغال فارغ التحصيلان و جوانان است.
وي ادامه داد: در فارغ التحصيلان نرخ بيكاري بالاتر است و بايد بيشتر در اين بخش تلاش شود، استفاده از شركت هاي دانش بنيان يكي از برنامه هاي ما براي كمك به اشتغال جوانان و فارغ التحصيلان است.
7414/1535

سرخط اخبار استان‌ها