۴ مهر ۱۳۹۵، ۹:۳۵
کد خبر: 82242298
T T
۰ نفر

خدمت به مردم محروم ادامه راه شهيدان است

۴ مهر ۱۳۹۵، ۹:۳۵
کد خبر: 82242298
خدمت به مردم محروم ادامه راه شهيدان است

سنندج-ايرنا- فرمانده بسيج ناحيه بيجار گفت: خدمت به مردم محروم بدون هيچ توقعي و برگزاري يادواره شهدا هركدام ادامه راه شهيدان در قالب و شيوه اي ديگر است.

به گزارش خبرنگار ايرنا حسن عسكري شامگاه شنبه در آيين يادواره شهداي مدافع حرم با اشاره به ضرورت الگوگيري از راه شهيدان براي دفاع از كيان اسلام خاطر نشان كرد: ادامه اين راه تنها با برداشتن اسحله و جنگ مستقيم با دشمن در ميدان رزم نيست.
وي به راه اندازي 133 بيمارستان صحرايي در مناطق محروم كشور توسط سپاه اشاره كرد و گفت: تاكنون در اتاق عمل بيمارستان حضرت امام حسين (ع) بيجار 26عمل جراحي چشم صورت گرفته است.
به گفته عسكري دشمن در سوريه گرفتار شده است و بدنبال فراري آبرومندانه است كه توسط بي آبروياني مانند، خودشان و دست نشانده آنان بر باد رفته است.
او به شجاعت رزمندگان و مدافعان حرم و خدمتگزاران به مردم محروم بعنوان الگوي جوانان امروز براي خدمت در سال هاي آينده اشاره و خاطرنشان كرد: خلوص نيت و دلسوزي جوانان امروز، كشور را عزت مندانه حفظ و موجب فراهم كردن زمينه هاي خوبي براي توسعه و عمران كشور شده است.
فرمانده بسيج ناحيه بيجار به خلق شگفتي هاي بي نظير در دوران دفاع مقدس گفت: امروز در دانشگاه هاي نظامي اروپا تمام عمليات هاي دوران دفاع مقدس بعنوان واحد درسي مهم تدريس مي شود.
فرمانده بسيج ناحيه بيجار با تاكيد بر اينكه مردم منتظر نتيجه برخورد با مديران با حقوق هاي چند صد ميليوني هستند، اظهار كرد: پيگيري نكردن موضوع فيش هاي نامتعارف بزرگترين خيانت به كشور، نظام و خون مبارك شهدا مي باشد.
او از رويش هاي جديد انقلاب در نسل نوجوان و جوان امروز خبرداد و در ادامه گفت: تنها راه نجات كشور، داشتن تفكر دوران دفاع مقدس است و برگزاري يادواره شهدا بخوبي اين پيام را مي رساند.
مداح جانباز مدافع حرم در سوريه كه در اين يادواره حضور داشت به خبرنگار ايرنا گفت: شجاعت رزمندگان در ميدان هاي رزم، مديريت جنگ را از دشمن گرفته است.
حبيب عبدالهي در زمينه مجروحيت خود نيز افزود: با شليك مستقيم موشك تاو توسط مزدوران و اغفال شدگان داعشي كه مخصوص شكار تانك است و توسط رژيم غاصب و آمريكا توليد مي شود، مجروح شده است.
او به جوانان توصيه كرد: براي كسب معنويت و شجاعت به حضرت امام حسين (ع) و مجالس عزاداري وي و ديگر شهيدان توسل بجويند.
اين مداح جانباز در خصوص نتيجه مبارزه و دفاع به ايرنا افزود: به فرموده حضرت امام (ره) تا كفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستيم.
اين يادواره، اولين يادواره شهداي حرم با حضور جانباز مدافع حرم در شهرستان بيجار است كه به همت يكي از پايگاه هاي بسيج برگزار شد.
ورود مداح و جانباز مدافع حرم به يادواره مورد استقبال و تكريم فرماندار و حاضرين در يادواره قرار گرفت.
شهيد حسين عليخاني اولين شهيد مدافع حرم از ديارگروس اخيرا در دفاع از حرم حضرت زينب (س) در سوريه به شهادت رسيده است.
شهيد حسين عليخاني كه بعلت نبوغ بالاي نظامي و برنامه ريزي هاي دقيق عملياتي بعنوان دانشمند عرصه نظامي از او ياد شده است متولد دهستان خسروآباد در 40 كيلومتري بيجار مركز اين شهرستان است.
7350/6108
**خبرنگار: سيد باقر سبحاني
** انتشار دهنده: اميد بهمني

سرخط اخبار استان‌ها