۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۹:۵۸
کد خبر: 82506037
T T
۰ نفر

اشتباه های داوری در لیگ دسته دو فوتبال كشور زیاد است

۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۹:۵۸
کد خبر: 82506037
اشتباه های داوری در لیگ دسته دو فوتبال كشور زیاد است

بوشهر-ایرنا- بازیكن تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: شمار اشتباه های داوری در لیگ دسته دوم فوتبال كشور زیاد است و به منظور جلوگیری از تضییع حق تیم ها باید نظارت روی داوری های این لیگ بیشتر شود.

علی پورمحمد سه شنبه شب پس از برد یك بر صفر تیمش در برابر تیم شاهین بوشهر در گفت و گو با ایرنا افزود: در لیگ دو بویژه در دور مقدماتی اشتباه های داوری زیاد بوده كه با نظارت بیشتر می توان كیفیت این داوری ها را ارتقا داد.
وی بیان كرد: در دور دوم بازی ها برخی از داوران هم به سود و هم به ضرر تیم شهرداری تبریز سوت زدند كه در صورت ارتقا داوری لیگ 2 می توانیم همانند لیگ برتر و لیگ یك شاهد رخ دادن اشتباه های كمتری از سوی داوران باشیم.
پورمحمد در ارتباط با مدیریت تیم شهرداری تبریز نیز ادامه داد: امسال تیم از مجموعه مدیریتی خوبی سود می برد و همین امر منجر شده تا این جای كار نتیجه های قابل قبولی را كسب كنیم.
وی گفت: مدیریت باشگاه در بیشتر مقاطع برای برد تیم پاداش تعیین می كند كه همین امر موجب شده تا بازیكنان با انگیزه مضاعف در طول 90 دقیقه برای موفقیت تیم خود تلاش كنند.
پورمحمد یادآورشد: تیم شاهین بوشهر نیز تیم بزرگی است كه فوتبال را بخوبی بازی می كند و بدون شك شكست امروز چیزی از ارزش های این تیم كم نمی كند.
وی گفت: تیم های شاهین بوشهر و شهرداری تبریز از تیم های شایسته گروه خود هستند كه امیدواریم در پایان لیگ هر دو تیم از تیم های صعود كننده به لیگ دسته یك فوتبال كشور باشند.
پورمحمد در ارتباط با بازی آینده شهرداری تبریز برابر هف سمنان نیز گفت: در این بازی با كسب هر سه امتیاز بازی خانگی می توانیم گام بلند برای صعود برداریم و با توجه به اینكه همه تیم های گروه مدعی صعود هستند این امر كار را برای صعود تیم ها دشوار كرده است.
شهرداری تبریز در دیدار روز گذشته خود با برتری برابر شاهین بوشهر توانست با 11 امتیاز به صدر جدول گروه خود صعود كند.
7212/6045** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری ** انتشار دهنده: اكبر اقبال مجرد

سرخط اخبار استان‌ها