یاسوج -ایرنا- فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت:استقلال ایران اسلامی به عنوان مهم ترین سرمایه کشورمان مدیون خون شهدا و از خودگذشتگی ایثارگران است.

به گزارش ایرنا، حمید خرم‌دل چهارشنبه شب دراجلاسیه ۱۲۸ شهید شهرستان بهمئی افزود: قدرت و سربلندی ایران اسلامی از دیگر برکات خون شهداست که ادامه راه شهدا برای هموطنان را ضروری کرده است .

خرم‌دل تاکید کرد: عملیات وعده صادق گوشه ای از قدرت نظامی ایران اسلامی است که بخش عمده ای از سرمایه های نظامی کشورمان مدیون تجربیات دوران جنگ تحمیلی است‌.

وی تاکید کرد: اسراییل که روزی سودای نیل تا فرات داشت امروز دیگر هیمنه پیشین را ندارد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی رمز بقای قدرت کشورمان است.

خرم‌دل وجود اقوام ایرانی را سرمایه ای برای کشورمان دانست و افزود: همدلی و دوری از اختلافات قومی و حزبی نیاز امروز برای پیشرفت و آبادانی کشورمان است.

وی اضافه کرد:استقبال مردم استان از اجلاسیه شهدا در شهرهای مختلف به ویژه شهرستان بهمیی تجلی زنده بودن آرمان های ایثارگران و شهداست.

خرم‌دل تاکید کرد:حضور هزاران نفر از شهروندان ساکن شهرستان های گچساران، باسشت و بهمیی در اجلاسیه های شهدا در اردیبهشت امسال سندی بر زنده بودن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.