رشت - ایرنا - مربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: بازی تیم های ملوان و هوادار از لحاظ فنی راضی کننده نبود.

به گزارش ایرنا، محمود شجاعی دوشنبه شب در پایان دیدار تیمهای فوتبال ملوان و هوادار تهران در جمع خبرنگاران در بندرانزلی اظهار کرد: این بازی به دلیل داوری که فقط سعی داشت بازی را مدیریت کند، از سطح کیفی مناسبی برخوردار نبود.

وی افزود: داور این دیدار به طور حتم لیسانس یا فوق لیسانس مدیریت دارد که فقط بازی را مدیریت کرد و از سوی دیگر در هر حرکتی که بازیکنان ما انجام می‌دادند، آنان را با کارت زرد مواجه می کرد.

وی ادامه داد: این در حالی است که وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نامه داده که پنج هفته آخر لیگ را رصد کرده و در انتخاب داوران نیز دقت کنند که متاسفانه داور بازی ملوان و هوادار بسیار ضعیف ظاهر شد.

مربی تیم فوتبال هوادار تهران بیان کرد: به هرحال به هیچ وجه از داوری این دیدار رضایت نداریم زیرا هدف این داور فقط مدیربت بازی بود و در این راستا تیم و بازیکنان ما را با کارت زردهای زیادی مواجه کرد.

به گزارش ایرنا، تیم های فوتبال ملوان و هوادار تهران در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر کشور، در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.