تهران- ایرنا- معاون توسعه ورزش بانوان در پیامی، تاریخ‌سازی نازنین فاطمه عیدیان با کسب مدال طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و رکوردزنی در ماده ۴۰۰متر با مانع را تبریک گفت.

به گزارش ایرنا، در پی تاریخ‌سازی نازنین‌فاطمه عیدیان در مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا- دبی و کسب مدال طلای ماده ۴۰۰ متر با مانع برای نخستین‌بار و شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان با ثبت رکورد ۵۸.۸۶ ثانیه، مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در پیامی تاریخ‌سازی عیدیان را تبریک گفت.

متن پیام مریم کاظمی‌پور به این شرح است:

«دیگر بار دختری از خطه دلیرپرور این سرزمین با تلاش و همت خود به‌نام مردم ایران اسلامی تاریخ‌سازی کرد.

نازنین‌فاطمه عیدیان با کسب مدال طلای دوومیدانی برای نخستین درماده ۴۰۰متر با مانع در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا با کسب مدال و ثبت رکوردی جدید نام خود را بر جریده ورزش قاره کهن ثبت کرد تا آغازی برای افتخارآفرینی‌های آتی بانوان این سرزمین در رشته دوومیدانی در رویدادهای بزرگ‌تر و مهم‌تر از جمله المپیک آسیایی و جهانی باشد.

اینجانب فتح قله رقابت‌های دومیدانی جوانان آسیا و کسب مدال‌ تاریخی طلا و رکوردی تازه در این ماده را به جامعه ورزش کشور تبریک عرض می‌کنم و از درگاه پروردگار متعال موفقیت روزافزون را برای نازنین‌فاطمه عیدیان، شیرزن دوومیدانی کار کشورمان خواستارم.»

منبع: وزارت ورزش و جوانان