کنگاور - ایرنا- منتخب مردم شهرستان‌های کنگاور، صحنه ‌و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: نماینده های مجلس، مسوولان و دهیاران با هم‌اندیشی و همفکری در سال جدید در جهت رفع مشکلات مردم گام بردارند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «وحید احمدی» شامگاه پنج‌شنبه در اولین نشست هم اندیشی با مسوولان، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستایی که در فرمانداری شهرستان هرسین برگزار شد، ضمن نفی هرگونه تبعیض در حوزه انتخابیه و بین طرفداران و مخالفان خود، بر پیشرفت همه جانبه و امید آفرینی در شرق استان تاکید کرد و افزود: برای اعلام برنامه ها ، اقدامات و بیان برنامه ها سخنگویی ندارم و در صورت نیاز مستقیم با مردم سخن خواهم گفت و باید با مهربانی و هم اندیشی به دنبال رفع مشکلات باشیم.

وی از مسولان و دهیاران خواست با تبیین خدمات نظام و قیاس آن با رژیم گذشته در بین مردم امید آفرینی کنند و این موضوع به عنوان یک نیاز می تواند تحول آفرین باشد.

به گفته این منتخب مجلس خدمات بسیار گسترده ای توسط نظام در کشور صورت گرفته است و اگر بخواهیم منصفانه به این موضوع نگاه کنیم اکثر خدمات نظام حتی در سطح جهانی بی نظیر است و این بدین معنا نیست که مشکل نداریم اما نقاط قوت و ضعف را با هم ببینم.

وی تصریح کرد: با وجود تحریم ها و مشکلات اقتصادی ، جمهوری اسلامی به بالاترین نعمتی که یک نظام می‌تواند داشته باشد یعنی به استقلال همه جانبه رسیده است.

نماینده منتخب مردم کنگلور، صحنه و هرسین در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد : در زمان پهلوی اول و دوم و با توجه به مستندات بجا مانده از سران رژیم گذشته استقلالی در کشور وجود نداشت و حتی شاه مملکت اراده ای از خود در برابر خواسته آمریکا و غرب نداشت.

حجت الاسلام احمدی ابراز کرد: در اقدام اخیر جمهوری اسلامی و بر اساس عملیات وعده صادق اقتدار و عزت نظام به بالاترین سطح ممکن رسید و حتی پیشرفته ترین لایه های پدافندی کشورهای غربی و گنبد پوشالی اسرائیل توانایی مقاومت در برابر موشک ها و پهبادهای پیشرفته ایران را نداشتند.

او همچنین از مسوولان خواست با افزایش خدمات و ایجاد اشتغال پایدار زمینه مهاجرت معکوس روستائیان را فراهم کنند.

تهیه شناسنامه روستا ، شناسایی نقاط ضعف ، قوت ، توانمندی ها و ظرفیت های اقتصادی روستا از دیگر موارد مطرح شده توسط حجت الاسلام احمدی بود و در این راستا از روستائیان خواست موارد مطرح شده را ضمن اولویت بندی بصورت کارشناسی تدوین و توسط آن ، چراغ راه توسعه روستا را ترسیم نمایند.

منتخب مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش از عدم تکمیل و یا اجرای طرح هادی در تعدادی از روستاهای بخش مرکزی هرسین انتقاد کرد و گفت: طرح های اجرا شده انتظارات مردم را برآورده نکرده است.

حجت الاسلام احمدی همچنین از دهیاران خواست نسبت به تهیه طرح های مستدل و موجه بویژه در حوزه های عمرانی و اقتصادی اقدام و آنرا جهت اجرا و طی سایر مراحل‌ و روال اداری به مسئولین ارائه نمایند.

«ابوطالب ایتوندی» فرماندار شهرستان هرسین هم در این جلسه از مسوولان خواست موانع پیش روی پیشرفت های اقتصادی و عمرانی حوزه کاری خود را احصاء و جهت ارائه به نماینده مردم و بعنوان یک برنامه و دستور کار معین ، در جهت پیشبرد اهداف سازمانی خود آنرا تدوین کنند.

شهرستان هرسین در ۴۴ کیلومتری جنوب شرق کرمانشاه قرار دارد.