بوشهر- ایرنا- معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: مسوولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در بخش‌های مختلف پاسخگوی نیازها نیست و نیازمند بازنگری است.

به گزارش ایرنا ، " اکبر پورات" روز پنجشنبه در نشست با مسوولان وزارت نفت در عسلویه اظهار کرد: ارتباط و تعامل خوبی توسط مجموعه استان بوشهر با حوزه‌های مرتبط وزارت نفت برقرار است و سیاست‌گذاری وزارت نفت می‌تواند در عمق بخشی به این تعاملات اثرگذار باشد.

وی افزود: البته دغدغه‌های جدی هم وجود دارد که نیازمند توجه ویژه است و در این حوزه به‌صورت مستمر و در تمامی سطوح بر رفع این دغدغه‌ها پیگیری لازم از سوی مجموعه مدیریتی استان در جریان است که مهمترین آنها سهم استان بوشهر در خصوص مسئولیت‌های اجتماعی است.

پورات یادآور شد: تاکنون اقدامات مناسبی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی صورت گرفته ولی مطالبه استان بیش از این مقدار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: اقدامات انجام شده حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در بخش فرهنگی جوابگو نیست و در کنار آن تسریع در پرداخت‌ها نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

پورات اضافه کرد: وزارت نفت باید با تلاش و پیگیری ویژه برای ایجاد زیرساخت‌های نوین در حوزه بهداشت و درمان و ساخت مراکز درمانی وزارت نفت در استان بوشهر نقش به‌سزایی ایفا کند.

وی افزود: در حوزه اشتغال با توجه به پیگیری‌های مستمر کمیته جذب 50 درصدی نیروهای بومی و تاکید رئیس جمهور بر تحقق این موضوع و تلاش استاندار بوشهر این مصوبه تاکنون محقق نشده است که وزارت نفت باید در این رابطه به تعهدات خود عمل کند.