ارومیه- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با اشاره به فعالیت های بسیار خوب سال گذشته در ورزش همگانی گفت: بیش از یک میلیون نفر از مردم استان در این برنامه ها شرکت کردند.

سجاد بیرامی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این آمار در کل کشور کم نظیر بوده و نشان دهنده همراهی خوب مردم در اجرای برنامه های ورزش همگانی است.

وی با اشاره به اتفاقات قابل توجه در حوزه ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی در سال ۱۴۰۲ اضافه کرد: در سال گذشته ۷۵۶ عنوان برنامه همگانی در استان به اجرا در آمد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ادامه داد: از این تعداد برنامه در حوزه همگانی، ۱۰۱ برنامه پیاده‌روی‌های خانوادگی در سراسر استان بود که چندین مورد از آنها ار طریق شبکه سه سیما پخش زنده شد.

بیرامی اظهار کرد: در سال گذشته همچنین ۹۲ عنوان همایش کوه‌روی، طبیعت گردی و همایش عمومی ورزشی در جای جای آذربایجان غربی به اجرا درآمد.

وی گفت: برگزاری ۵۶ عنوان جشنواره عمومی همگانی، هشت وبینار و سمینار آموزشی، هشت آیین تجلیل از ورزشکاران و پیشکسوتان و ۲۰۰ برنامه ایجاد پایگاه ورزش همگانی از دیگر اقدامات سال گذشته در حوزه ورزش همگانی در آذربایجان غربی است.