تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶

بوشهر- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: یکصدهزار مسافر از آغاز تعطیلات نوروز تاکنون در مدارس استان اسکان یافته‌اند.

علی موحدی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: اولویت کامل اسکان مسافران با فرهنگیان و بعد کارمندان دولت است که این مسافران در سه هزار و ۵۰۰ کلاس درس در ۴۶۰ مدرسه در سراسر استان اسکان یافته‌اند.

وی از حضور مستمر مسافران نوروزی در روزهای آینده خبر داد و اضافه کرد: در طرح نوروزی امسال شهرستان‌های بوشهر، گناوه، دیلم و دشتستان به ترتیب بیشترین آمار پذیرش مسافر در مدارس به خود اختصاص داده‌اند.

موحدی ادامه داد: اداره کل آموزش و پرورش استان تا پایان روز ۱۲ فروردین آمادگی کامل را برای پذیرش و اسکان مسافران نوروزی با اولویت فرهنگیان دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: روز ۱۳ فروردین مدارس استان با همکاری مدیران و کارمندان آموزش و پرورش برای ادامه سال تحصیلی آماده می‌شوند.

موحدی تاکید کرد: مسافرانی که در فضاهای آموزش و پرورش مانند اردوگاه‌ها، سالن‌ها و مدارس اسکان دارند برنامه سفر خودشان را تا پایان روز ۱۲ فروردین تنظیم کنند تا با کمک کادر آموزشی، کلاس‌های درس برای ۱۴ فروردین آماده‌سازی شوند.