شهرری - ایرنا -رئیس راهداری شهرستان ری گفت: ناوگان باری و مسافری با همکاری پلیس راه تهران قم و پلیس راه حسن آباد در محور قدیم از لحاظ ایمنی چک می شوند.

علیرضا اصغری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در محور آزاد راه تهران قم ایستگاه پویش چشم به راهیم را برپا کرده و این به این معناست که هموطنان عزیزی که در حال سفر هستند قطعا خانواده های محترمشان چشم به راه آنها هستند.

وی افزود: این ایستگاهها می تواند پذیرای رانندگانی که خسته شده اند و قصد استراحت دارند باشند و مسافران عزیز با استراحت کافی در این مکانها انرژی دوباره ای گرفته و به مسیر خود ادامه بدهند تا انشالله شاهد هیچ حادثه ای نباشیم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان ری کنترل ادامه داد: ناوگان باری و مسافری با همکاری پلیس راه تهران قم و پلیس راه حسن آباد محور قدیم ایمنی اتوبوس ها را چک می کنیم و براساس دستور العمل سازمان راهداری و فرماندهی پلیس راه کشور نکات ایمنی مربوط به اتوبوس ها از جمله کنترل لاستیک اتوبوس، چکش های ایمنی اتوبوس ها، کمک های اولیه، زنجیره چرخ و برف پاک کن را کنترل می کنیم تا همه هموطنان عزیز با خیال راحت به صورت ایمن به مقصد برسد.

اصغری تاکید کرد: لازم به یادآوری است که از هموطنان عزیز درخواست داریم که در صورت مشاهده ی هرگونه تخلف در ناوگان مسافری قطعا با تلفن گویای ۱۴۱ ارتباط داشته باشند قطعا ما حتما بررسی خواهیم کرد که انشاالله تخلفات دیگری تکرار نشود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان ری گفت: با توجه به ترددهایی که در ایام تعطیلات نوروز انجام می شود تقریبا قریب به ۶۰ درصد تصادفاتی که انجام می شود بیشتر نزدیکی ۳۰ کیلومتری شهرها اتفاق می افتد.