کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز با اشاره به پیروزی ۲ بر صفر مس رفسنجان مقابل استقلال تهران گفت: رفسنجانی‌ها پس از این پیروزی در بهترین حالت قرار گرفتند و با روحیه بالا بازی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پاکو خمس عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش بازی مقابل مس رفسنجان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور گفت: مس رفسنجان همواره تیم خوبی بوده و حالا شرایط این تیم با وجود پیروزی مقابل استقلال، بهتر هم شده و رفسنجانی ها از نظر روحی، در بهترین حالت قرار دارند.

وی با بیان اینکه همیشه از روند تمرین تیم تراکتور راضی بودم عنوان کرد: بازیکنان به خوبی تمرین و تلاش می‌کنند، آنان با حداکثر توان، حرفه‌ای و جدیت کار می‌کنند و به داشتن چنین بازیکنانی افتخار می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: فردا دیدار سخت و پیچیده‌ای مقابل مس رفسنجان داریم اما ما برای پیروزی و کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم، باید بهترین بازی خود را انجام دهیم.

تراکتور فقط یک محروم دارد

خمس اظهار داشت: سیامک نعمتی تنها بازیکن محروم تیم فوتبال تراکتور در مصاف با مس رفسنجان است و مابقی بازیکنان برای حضور در این بازی مشکلی ندارند.

تیم فوتبال تراکتور تبریز از ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه فردا جمعه در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهدای مس به مصاف تیم مس رفسنجان خواهد رفت.