زاهدان- ایرنا- فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه حضور آگاهانه، هوشمندانه و حداکثری مردم در انتخابات، ضامن رشد و پیشرفت و تحکیم امنیت و ناکامی دشمن است گفت: بنابراین هر گام و تلاشی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات، گامی ارزشمند برای افزایش و تحکیم امنیت نیز به شمار می‌آید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرتیپ پاسدار محمد پاکپور در گردهمایی فصلی فرمانده نیروی زمینی سپاه با سران طوایف، مولوی‌ها و ریش سفیدان سیستان و بلوچستان و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مسوولان امنیتی بیان کرد: امنیت؛ اساس آرامش، توسعه و پیشرفت، زیر بنای زندگی و فعالیت است بر این اساس دشمن برای سلب و آسیب زدن به آن، سرمایه گذاری زیادی کرده است.

وی افزود: امنیت، یکی از مهمترین ارکان حیاتی، خط قرمز و محور وحدت ما به شمار می‌ بنابراین درباره آن کاملا حساس هستیم و از هیچ اقدامی برای صیانت و پاسداری از آن دریغ نمی‌کنیم و با هیچ کس و هیچ جریان و قدرتی، شوخی و تعارف نداریم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه خاطر نشان کرد: دشمن همه تلاش خود را بکار می‌گیرد تا با بعضی از اقدامات کور، امنیت منطقه را دچار چالش کند و آرامش و آسایش مردم را بر هم زند که استخدام و اجاره کردن عناصر و آدم های معلوم الحال و ایجاد و پشتیبانی از گروهک‌های تروریستی نیابتی در چارچوب همین اقدامات دنبال می‌شود.

وی تاکید کرد: توسعه در سایه امنیت به دست می‌آید و مهمترین عامل جلوگیری از توسعه، ایجاد ناامنی است که دشمنان همیشه این موضوع را دنبال می‌کنند تا در منطقه توسعه‌ای صورت نگیرد.