ساری - ایرنا - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران از رشد ۳۶.۲۵ درصدی وصول درآمدهای عمومی این استان در ۹ ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبرداد.

سیداسماعیل هاشمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، میزان وصول درآمدهای عمومی مازندران در ۹ ماهه سالجاری را ۶۶ هزار و ۹۳۸ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: این میزان از محل درآمدهای مالیاتی مستقیم و غیرمستقیم و سایر درآمدها وصول شده است که نسبت به ۹ دوازدهم قانون بودجه سال ۱۴۰۲ معادل ۸۷.۴ درصد تحقق یافته و نسبت به مدت مشابه سال قبل معادل ۳۶.۲۵ درصد رشد را نشان می دهد.

وی خاطرنشان کرد: وصولی درآمدهای مالیاتی استان شامل مالیات های مستقیم و غیرمستقیم در ۹ ماهه سالجاری به ۶۱ هزار و ۳۳۴ میلیارد ریال رسیده است که این میزان نسبت به ۹ دوازدهم قانون بودجه سال ۱۴۰۲ معادل ۸۳.۱ درصد تحقق یافته و نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز معادل ۳۴.۵ درصد رشد داشته است.

دبیر ستاد درآمد مازندران اظهار کرد: همچنین در ۹ ماهه سالجاری، پنج هزار و ۶۰۴ میلیارد ریال از محل سایر درآمدها در استان وصول شده است که این میزان نیز نسبت به ۹ دوازدهم قانون بودجه سال ۱۴۰۲معادل ۲۰۱.۷ درصد تحقق یافته و نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز رشد ۵۹.۲ درصدی را نشان می دهد.