گرگان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: در اثر وقوع تصادف زنجیره‌ای در پارک ملی این استان هشت نفر مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان‌، قاسم غریب‌آبادی دوشنبه شب در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: وقوع این تصادف زنجیره‌ای که دوشنبه شب رخ داد، به منظور اعزام نیروهای کمکی امداد و نجات، از طریق پرسنل مرکز فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان (EOC)، گزارش شد.

وی بیان کرد: پس از هماهنگی‌های لازم ۶ نفر از امدادگران، امداد و نجات مستقر در ۲ پایگاه امداد جاده‌ای از سه راهی گالیکش و تنگراه در قالب سه تیم با ۲ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودرو ست نجات به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: نوع این حادثه جاده‌ای و بین چهار دستگاه خودرو (پراید، پژو ۴۰۵، مزدا وانت و نیسان وانت) در محل محدوده روستای آق‌قمیش واقع در مسیر گالیکش - پارک ملی گلستان بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان‌ گفت: سرنشینان این چهار دستگاه خودرو حادثه دیده در مجموع ۱۰ نفر بودند که هشت نفر از آنان مصدوم شدند.

غریب‌آبادی افزود: از مجموع مصدومان این تصادف، سه نفر به صورت سرپایی و در محل وقوع حادثه توسط نیروهای اورژانس مداوا شدند.

وی ادامه داد: نیروهای اورژانس همچنین سه مصدوم را با آمبولانس‌های خود به مراکز درمانی منتقل کردند.

وی اضافه کرد: همچنین ۲ مصدوم باقی مانده دیگر که خانم ۳۰ ساله و پسر بچه ۲ ساله بودند، به علت تروما سر توسط نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر به وسیله آمبولانس‌های اعزامی به بیمارستان رسول اکرم (ص) کلاله منتقل شدند.