قصرشیرین- ایرنا- نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۲ فروردین یادآور خلق دومین حماسه ماندگار ملت مسلمان و انقلابی ایران پس از ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ است.

«شهریار حیدری» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی افزود: جمهوری اسلامی ایران تجلی یکی از ماندگارترین صفحات زرین انقلاب اسلامی است که نور امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان بر افروخت.

وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی با تکیه بر آموزه های دینی و آزادی خواهی پایه های حکومتی عدالت‌محور را در جهان بنا نهاده و گفتمانی نوین ، غنی و امیدبخش به ارمغان آورده است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در ادامه گفت: ۱۲ فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی را به عموم مردم ایران زمین، خاصه مردم شریف و فهیم حوزه قصرشیرین تبریک عرض می نمایم.

حیدری ادامه داد: در سالی که با تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی سال “مهار تورم، رشد تولید” نامگذاری شده همه باید با پیروی از فرامین و منویات رهبری باید در راستای پیروی از امام راحل و رهبر معظم انقلاب گام برداریم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: روز ۱۲ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ یادآور همه پرسی کشورمان به دعوت امام راحل برای تعیین نوع حکومت است و در این روز شاهد به بار نشستن نهال انقلاب اسلامی هستیم.

وی اظهار کرد: دوازدهم فروردین ماه سال ۵۸ مردم با دادن رای به تشکیل حکومت اسلامی، عزت و اقتدار و غرور ملی را رقم زدند.

۱۲ فروردین ماه، سرآغاز حیات واقعی اسلام در عصر دنیامداران و دنیا پرستان، روز تعیین و تثبیت ساختار جدید سیاسی و اجتماعی ایران بر مبنای آرای اکثریت قریب به اتفاق مردم مسلمان ایران مبارک باد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت دارد.