مشهد- ایرنا- فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در قله اقتدار حوزه های مختلف نظامی، دفاعی، سیاسی و امنیتی ایستاده است که دشمنان این را بر نمی تابند و روز به روز علیه ما توطئه می کنند.

به گزارش ایرنا ، امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز چهارشنبه در اجتماع بانوان گنابادی که در حمایت از نظام و گرامیداشت شهید بسیجی اغتشاشات اخیر، " آرمان علی وردی" برگزار شد افزود: ایران اسلامی، شهید پرور است و با خون شهدا رشد کرده و عزت، اقتدار، معنویت و بصیرت امروز ما مرهون رهنمودهای مقام معظم رهبری و خون شهداست.

وی اضافه کرد: این اقتدار با خون شهدا ادامه می‌یابد و لازمه تداوم این اقتدار در صحنه بودن و اطاعت از فرامین ولایت است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در جغرافیای ایران، برای ادامه سیره شهدا، راهی جز پیروی از ولایت و اطاعت محض از رهبری وجود ندارد.

امیر سرتیپ حیدری افزود:در مجموعه ارتش ۴۸هزار شهید و حدود ۲۰۰ هزار خانواده شهید داریم و نمی گذاریم دشمن در کوچه و خیابانهایی که به نام شهدا مزین است قدم بگذارد که اگر دشمن این خیال را داشته باشد پایش را قلم خواهیم کرد.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب از روزی که این انقلاب نهالی نورس بود، هجمه ها و دشمنی‌های خود را اجرا کردند و هیچ غلطی نیز نتوانستند بکنند و اینک که این انقلاب به درختی تنومند تبدیل شده است به طور قطع باز هم نمی توانند هیچ غلطی بکنند.

شهرستان گناباد در ۲۸۸ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.