شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام ۱۳ باند سازمان یافته شرارت خبر داد و گفت: ۲۳۵ متهم در طرح رعد شانزدهم دستگیر سدند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز سه شنبه در حاشیه اجرای طرح ۱۶ رعد پلیس ری در جمع  خبرنگاران اظهار داشت: با اجرای این طرح ۱۶۴ سارق سابقه‌دار توسط عوامل انتظامی در ری دستگیر شدند.

وی افزود: ارزش ریالی اموال مکشوفه بیش از ۱۱ میلیارد ریال است و از میان متهمان دستگیر شده ۱۶۴ نفر سارق که اغلب سابقه‌دار هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: با اجرای طرح رعد شانزدهم پلیس ری، ۱۱ زورگیر شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: در این مرحله از طرح رعد ۲۰۴ پرونده سرقت کشف و ضبط شده و برخی پرونده‌ها که مربوط به سنوات گذشته بوده با پیگیری‌های همکاران ما در پلیس آگاهی پیگیری شده است.

جلیلیان گفت: فقط در ۲ روز گذشته ۲۵ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر در سطح شهرستان ری شناسایی و با بیش از ۱۲۰ کیلوگرم مواد مخدر دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: در شانزدهمین مرحله از طرح رعد  چهار هزار و ۶۰۰ لیتر مشروبات الکلی هم کشف و در این زمینه پنج متهم اصلی دستگیر شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان ری یادآور شد: در این مرحله از طرح رعد با رصد اطلاعاتی پلیس و عوامل فرماندهی انتظامی ارزش ریالی اموال مکشوفه بیش از ۱۱ میلیارد ریال بوده که متهمان جهت پیگیری قضایی به مراجع مربوطه معرفی شدند.