شهرری - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: صبح امروز جمعه پس از مدت‌ها انتظار شهروندان و در آستانه برگزاری سی و سومین سالگرد بزرگداشت ارتحال معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) محور شهید طهرانی مقدم معروف به جاده سایت در کهریزک تعریض و ایمن‌سازی شد.

به گزارش ایرنا، حمید زمانی روز جمعه در حاشیه افتتاح این جاده افزود: خدمتی که در جاده سایت اتفاق افتاد برای از بین بردن اضطراب و امنیت بخشیدن به رفت و آمد مردم در بخش کهریزک است.

وی ادامه داد: اتمام این کار به ما نشان داد که اگر با رعایت همه ضوابط و سرعت بیشتر کارها را در پیش بگیریم تمام طرح ها اجرا و محقق خواهد شد.

معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: جاده سایت به عنوان یکی از پر حادثه‌ترین جاده‌های شهرری از امروز و با ضریب اطمینان بالاتری به محل رفت و آمد مردم بخش کهریزک و مخصوصا روستاهای قمصر، دهنو و مجیدآباد تبدیل می‌شود.

زمانی با بیان اینکه برای این طرح اعتبار چهار میلیارد تومانی تخصیص داده شد، بیان کرد: ایجاد روشنایی جاده با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط سازمان بهشت زهرا (س)، بیش از ۲ میلیارد تومان نیوجرسی برای ایمنی و اخذ مجوزهای ترافیکی توسط شهرداری کهریزک، اداره راه و نهادهای مرتبط اختصاص داده شد.

فرماندار ویژه شهرستان ری یادآور شد: شهدا شاگردان حقیقی مکتب حضرت امام (ره) هستند و دستور امام راحل به مسئولان این بود که هیچ وظیفه‌ای جز خدمت به مردم ندارید.