اندیمشک- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اندیمشک ضمن دعوت از مردم این شهرستان برای شرکت پرشور در راهپیمایی روز قدس گفت: شهروندان اندیمشک همانند سال‌های قبل با حضور باشکوه در راهپیمایی این روز، بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی بیعت می‌کنند.

بهمن انوشه شامگاه پنج‌شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روز جهانی قدس به عنوان ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی نزد ملت ایران اسلامی همواره جایگاه مهمی داشته است.

وی اظهار داشت: این روز بزرگ در انسجام، همدلی و یکپارچگی امت اسلامی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار و رژیم صهیونیستی بسیار حایز اهمیت است.
انوشه بیان کرد: جنایات رژیم  صهیونیستی  بر همگان روشن است و  ماهیت این رژیم جعلی در طول سال های متمادی ثابت شده است.
وی گفت: با وجود حمایت های استکبار از رژیم جعلی اسراییل اما مقاومت ستودنی مردم فلسطین سرانجام به پیروزی قاطعانه فلسطین منجر خواهد شد.
وی افزود: روز قدس، تجلی وحدت  مسلمین جهان برای مقابله با ظلم‌ است و طنین شعارهای مرگ بر اسرائیل، اراده جامعه بشری را برای رهایی فلسطین از چنگال متجاوزان به نمایش می‌گذارد.
انوشه شور و شعور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی های مختلف را نشان دهنده پایبندی مردم به آرمان های انقلاب دانست و افزود: بدون شک روز قدس امسال نیز شکوه حضور و شعور مردم ایران اسلامی مشت محکمی بر اسراییل و استکبار جهانی است.
 به گزارش ایرنا جمعی از اساتید دانشگاه، دانشجویان، اصناف، اصحاب رسانه و خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران  نیز از شهروندان برای شرکت در راهپیمایی روزقدس دعوت کردند.

راهپیمایی روز قدس در اندیمشک فردا جمعه ساعت ۱۲ از میدان امام به سمت مصلای جمعه برگزار خواهد شد.