کرج - ایرنا - رییس هیات هندبال شهرستان فردیس گفت: سهمیه لیگ یک کشور در سال آینده به تیم هندبال آقایان فردیس رسید.

«مرادبخش اربابی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات لیگ دسته ۲ کشور با حضور ۹ تیم از استانهای مختلف در شهرستان لارستان برگزار شد، تیم فردیس به عنوان نماینده استان البرز توانست مقام سوم را کسب و به لیگ یک هندبال بزرگسالان کشور صعود کند.

وی ادامه داد: در این رقابتهابه دلیل حضور نیافتن تیم گرگان در لیگ یک کشور، سهمیه لیگ یک کشور در سال آینده به تیم فردیس رسید.

وی اظهار داشت: هشت ماه گذشته با تشکیل تیم هندبال که در این تیم از نوجوانان،جوانان و بزرگسالان که در تیم های مختلف ملی حضور دارند توانستیم یک تیم هندبال فردیس تشکیل دهیم.

اربابی گفت: امسال جلسه ای برای انتخاب اعضای هیأت برگزار گردید و مسولین کمیته های تخصصی انتخاب شدند و برنامه های سال مشخص و به تصویب رسید.

وی به برگزاری دوره داوری بانوان اشاره کرد و افزود: این دوره با حضور ۲۳ نفر از بانوان هندبالیست و علاقه مند به ورزش هندبال  در مرداد ماه در محل سالن مدافعان حرم با مجوز فدراسیون برگزار شد که شرکت کنندگان با آخرین تغییرات و قوانین آشنا شدند که در پیشرفت قضاوت و داوری هندبال شهرستان تاثیر بسزایی داشته است.

رییس هیات هندبال شهرستان فردیس گفت: اعزام ۲ تیم بانوان به  مسابقات ۶ جانبه آبیک قزوین مقام سوم و چهارم را به دست آوردند.

اربابی افزود: اعزام تیم آقایان به مسابقات لیگ قهرمانی استان و کسب مقام سوم بمناسبت هفته بسیج ، اعزام تیم آقایان به مسابقات چهارجانبه اشتهارد به مناسبت دهه فجر، اعزام تیم آقایان به مسابقات چهارجانبه آبیک قزوین دو دوره و اعزام تیم نوجوانان دختر شهرستان به نمایندگی از استان به مسابقات قهرمانی کشور کسب مقام چهارم از افتخارات تیم هندبال بانوان و آقایان فردیس بوده است.

حدود ۲۳ هزار ورزشکار فردیسی در رشته های مختلف ورزشی ساماندهی شده اند.