کرمانشاه- ایرنا- اولین درمانگاه تخصصی دندانپزشکی تحت بیهوشی غرب کشور با عنوان «مهر مادر» روز سه‌شنبه به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و فرماندار کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم دکتر «بهرام عزیزی» دندانپزشک و سرمایه‌گذار این طرح گفت: این کلینیک در ۲ طبقه تجهیز شده که یک طبقه آن با هشت دستگاه یونیت مشغول به کار است که ۲ یونیت آن تخصصی است و اعمال تخصصی مانند ارتودنسی و دندانپزشکی اطفال تحت بی حسی موضعی انجام می‌شود.  

وی اظهار داشت: در طبقه فوقانی این مجموعه که کلینیک تحت بی‌هوشی است، با ۲ دستگاه یونیت دندانپزشکی، ۲ دستگاه بیهوشی، دستگاه رادیوگرافی و ۲ تخت عمل تجهیز شده است.

دکتر عزیزی با بیان اینکه تمام اعمال دندانپزشکی در این کلینیک قابل انجام است و این کلینیک در غرب کشور بی نظیر است، گفت: این کلینیک با نیروهای مسلح، بیمه ها و بانک ها قرارداد دارد.

وی اضافه کرد: بخش بیهوشی کلینیک برای کمک به کودکانی که همکاری لازم را با دندانپزشک ندارند مناسب است و اعمال دندانپزشکی کودک بدون مشکل در زمان بیهوشی انجام می‌شود.  

این سرمایه گذار بخش خصوصی عنوان کرد: بیمارانی که مشکل ذهنی دارند برای انجام اعمال دندانپزشکی مجبور بودند که به تهران و کرج بروند اما اکنون بیمار در بخش بیهوشی کلینیک مورد مداوا قرار  می‌گیرد.

وی در پایان عنوان کرد: با افتتاح این کلینیک که ۱۰ میلیارد تومان برای آن سرمایه گذاری شده برای حدود ۳۱ نفر اشتغال انجام شده است.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت دارد و اکنون بیش از چهار هزار تخت بیمارستانی در قالب ۱۸ بیمارستان دولتی دانشگاه علوم پزشکی، ۲ بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و ۲ بیمارستان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه فعال است.