اصفهان- ایرنا_مدیر عامل نمایشگاه بین المللی اصفهان گفت: حضور در نمایشگاه تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، دندانپزشکی و شیمیایی اصفهان که همه محصولات آن بومی و تولید داخلی است، مسرت بخش و امید آفرین است.

به گزارش ایرنا، علیرضا مرتضوی عصر پنجشنبه در آیین افتتاح پانزدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، دندانپزشکی و شیمیایی در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان، افزود:  با حمایت از تولید داخل و خرید محصولات آن به رونق تولید کمک خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: با وجود ظرفیت خوب شرکت های داروسازی استان، که حتی به اندازه جمعیت چین قادر به تولید داروهای آنتی بیوتیک هستند حضور آنها در این نمایشگاه کمرنگ است.

رییس سازمان نظام پزشکی اصفهان گفت: تجهیزات پزشکی مدرن بازوی مهمی برای  پزشک است و به درمان با کیفیت بیماران بسیار کمک می کند.

وی گفت: برگزاری نمایشگاه فرصتی برای به روز رسانی و اعتلای دانش پزشکی و ایجاد زمینه رقابت بین شرکت های فعال در این زمینه است .

به گزارش ایرنا،  پانزدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، دندانپزشکی و شیمیایی امروز پنجشنبه با حضور رایزن بازرگانی سفارت جمهوری قرقیزستان در ایران و معاون سفیر و دبیر اول تاجیکستان در اصفهان افتتاح شد.

در این نمایشگاه که با رویکرد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا برگزار  می شود ۱۲۵ شرکت از استان‌های مختلف کشور توانمندی‌ها، محصولات، خدمات و ظرفیت های خود را به نمایش می گذارند.

 شرکت‌هایی از استان‌های اصفهان، تهران، زنجان، آذربایجان شرقی، اردبیل، گلستان و البرز در این نمایشگاه که بالغ بر ۱۲ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی وسعت دارد حضور یافته‌اند.

در کنار این نمایشگاه برنامه‌های جانبی مانند برگزاری همایش فن بازار منطقه‌ای اصفهان و دانشگاه آزاد واحد اصفهان، همایش ابزارهای نوین صنعت، بررسی آخرین پژوهش‌های انجام شده در بخش تجهیزات پزشکی و همایش معرفی زخم و روش‌های نوین وکیوم تراپی نیز برگزار می شود.

علاقمندان به بازدید از پانزدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، دندانپزشکی و شیمیایی می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۸ روزهای ۲۸ بهمن تا یکم اسفندماه به نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت مراجعه کنند.